اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد🔴دختران جوان ایران در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان در گروه A با رومانی، هلند و برزیل همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 481

حضور نایب رئیس فدراسیون در مراسم پایانی مسابقات هندبال پیشکسوتان مازندران

مسابقات هیئت‌ها

دوشنبه, 08 آذر 1400 12:16

مراسم پایانی مسابقات هندبال پیشکسوتان مازندران در ساری با حضور نایب رئیس فدراسیون هندبال برگزار شد.

حضور نایب رئیس فدراسیون در مراسم پایانی مسابقات هندبال پیشکسوتان مازندران بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال و به نقل از هیات هندبال استان مازندران، در روز آخر مسابقات هندبال پیشکسوتان مازندران دو دیدار در خانه هندبال ساری برگزار شد که نوشهری‌ها با نتیجه نزدیک ۱۷ بر ۱۶ تیم هندبال آمل رو از پیش رو برداشتند و قهرمان شدند.

در دیگر دیدار روز پایانی، ساریِ به مصاف تیم دکتر سروری نور رفت و با نتیجه ۱۷ بر ۱۴ به برتری دست یافت و سوم شد. کاپ اخلاق مسابقت نیز به ساروی‌ها رسید.

لازم به ذکر است در مراسم پایانی رقابت‌های هندبال قهرمانی پیشکسوتان مازندران مرتضی حسن‌پور نایب رئیس فدراسیون هندبال، بریمان معاون اداره‌کل ورزش و جوانان استان، مهدی معصومی رئیس هیات هندبال مازندران، مسعود محسنی رئیس هیات هندبال نوشهر، حامد عبداللهی رئیس هیات آمل و دیگر مسئولین استان حضور داشتند.

گفتنی است در حاشیه برگزاری مسابقات قهرمانی پیشکسوتان هندبال مازندران در ساری از خانواده مرحوم مهدی جعفرزاده هندبالیست پیشکسوت و فقید ساری، بهمن جمشیدی دیگر پیشکسوت هندبال ساری و هشت پیشکسوت دیگر از تیم‌های شرکت‌کننده این دوره از مسابقات به پاس سال‌‌ها تلاش در عرصه هندبال با اهدای تندیس افتخار از سوی هیات هندبال مازندران تجلیل شد.

همچنین در جریان سفر نایب رئیس فدراسیون هندبال به استان مازندران دیدارهای مختلفی با مسئولین و مدیران استان صورت گرفت.

به گزارش روابط عمومی هیات هندبال مازندران، مرتضی حسن‌پور نایب رئیس فدراسیون هندبال در سفر به آمل به دیدار حجت‌الاسلام مرتضوی، امام جمعه آمل، رفت و با وی دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار که مهدی معصومی رئیس هیات هندبال مازندران، استاد علمباز پیشکسوت هندبال مازندران و حامد عبداللهی رئیس هیات هندبال آمل نیز حضور داشتند، حسن‌پور در خصوص مسائل مختلف هندبال بویژه مشکلات تیم رعد پدافند آمل در لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور با حجت‌الاسلام مرتضوی بحث و تبادل نظر کرد.

  

 





آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط