اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد🔴دختران جوان ایران در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان در گروه A با رومانی، هلند و برزیل همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 2873

حضور ملی‌پوشان هندبال ساحلی نوجوانان ایران در دیدار رهبر معظم انقلاب با ورزشکاران و مدال‌آوران ورزش کشور

فدراسیون

چهارشنبه, 01 آذر 1402 15:03

تیم ملی هندبال ساحلی نوجوانان کشورمان که مقام سوم مسابقات قهرمانی جهان در یونان را کسب کرد، به همراه قهرمانان ورزش کشور و مدال‌آوران مسابقات آسیایی و پارا آسیایی با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

حضور ملی‌پوشان هندبال ساحلی نوجوانان ایران در دیدار رهبر معظم انقلاب با ورزشکاران و مدال‌آوران ورزش کشور بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، صبح امروز مقام معظم رهبری در دیدار با مدال‌آوران مسابقات آسیایی و پارا آسیایی و ورزشکاران و قهرمانان رشته‌های ورزشی کشور با تاکید براینکه ایران قوی باید ورزش قوی داشته باشد، بیان داشتند: قوت ورزش به اتخاذ تدابیر درست در انتخاب مربی، ترکیب تیم‌های ملی و در مراقبت جدی در بروز آفت در ورزش است.

ایشان با تشکر عمیق از ورزشکاران و مربیان افتخارآفرین کشور، رفتارهای احترام برانگیز آنان در میدان‌های ورزشی را تجلی دهنده چهره برجسته ملت ایران خواندند و با تاکید بر ضرورت رسیدگی مسئولان به زندگی قهرمانان ورزشی افزودند: سجده کردن، دست به دعا برداشتن، بوسه بر پرچم و کارهای دیگری که تشخص ورزشکار ایرانی – اسلامی و چهره «شاخص دارای منطق و اعتماد به نفس» ملت ایران را به جهانیان نشان می‌دهد، شایسته قدردانی حقیقی است.

رهبر انقلاب به خاطر شاد کردن دل ملت نیز از قهرمانان تشکر ویژه کردند و گفتند: برای من خیلی مهم است که شما با مدال‌های رنگارنگ خود ملت را شاد و سرافراز می‌کنید.

در ابتدای این دیدار، وزیر ورزش و جوانان با اشاره به جلوه‌هایی از دفاع ورزشکاران کشورمان در میادین جهانی از مظلومان غزه و همچنین نمونه‌هایی از اقدامات نمادین و معنوی آنها، گزارشی از مدال‌آوری کاروان‌های ایران بیان کرد و دستیابی به جایگاه دوم در بازی‌های پاراآسیایی با کسب ۱۳۱ مدال را کار کارستان ورزشکاران جانباز و توان‌یاب کشورمان دانست.

کیومرث هاشمی همچنین از برنامه‌ریزی برای بهبود وضعیت رفاه و معیشت قهرمانان، گسترش ورزش همگانی، توسعه عدالت‌محور امکانات و تجهیزات ورزشی و تدوین سند ملی ورزش کشور خبر داد.

در این دیدار معصومه زارعی کاپیتان تیم ملی والیبال نشسته بانوان ایران و امیرحسین زارع قهرمان ملی‌پوش کشتی آزاد، به بیان دغدغه‌هایی در خصوص حل مشکل مسکن ورزشکاران، توسعه زیرساخت‌های ورزشی و افزایش اعتبارات حوزه ورزش پرداختند.

گفتنی است در این دیدار علیرضا پاکدل رییس فدراسیون هندبال و همچنین مهدی قشقایی راد سرمربی و بازیکنان تیم ملی هندبال ساحلی نوجوانان کشورمان که در سال 1401 موفق به کسب مدال طلای مسابقات قهرمانی آسیا و برنز مسابقات قهرمانی جهان شدند، حضور داشتند. 


اخبار فدراسیون هندبال

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط