اطلاعیه

🔴دختران جوان ایران در گروهی سخت با رومانی، هلند و برزیل در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 2999

حضور رییس فدراسیون هندبال در نشست جامعه ورزش با رییس سازمان برنامه و بودجه

فدراسیون

سه شنبه, 12 دی 1402 09:24

رییس فدراسیون هندبال در نشست جامعه ورزش با رییس سازمان برنامه و بودجه تاکید کرد ورزش قوی نیازمند مقوله هایی است که به ایران قوی کمک کند.

حضور رییس فدراسیون هندبال در نشست جامعه ورزش با رییس سازمان برنامه و بودجه بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، علیرضا پاکدل، رییس فدراسیون هندبال، در نشست جامعه ورزش با رییس سازمان برنامه و بودجه اظهار داشت: چکیده ورزش کشور در این جلسه حضور دارند و ممنونیم از وقتی که برای ورزش کشور گذاشته شد. 

وی افزود: براساس فرمایشات مقام معظم رهبری برای داشتن ایران قوی نیاز به ورزش قوی داریم. ورزش قوی نیز مستلزم یکسری مقوله‌ها است که بتواند ما را کمک کند و اینکه در بحث بودجه‌ای مشکلی نداشته باشیم. ورزشکاران ما در بحث مسکن و اشتغال مشکل دارند و با توجه به اینکه المپیک پاریس در راه است باید تدارک لازم را برای موفقیت در بازی‌ها فراهم کنیم.

پاکدل همچنین با اشاره به کسری  شدید بودجه فدراسیون های ورزشی و این امر که اعتبارات ورزش به نسبت خیلی از حوزه‌ها کوچک دیده شده است، بیان داشت: در این راستا ارز تخصیصی به فدراسیون‌ها باید با ارز نیمایی تخصیص یابد.

وی همچنین بر تخصیص کامل اعتبارات ۲۷ صدم درصد به وزارت ورزش جهت کمک به هیات های ورزشی استان‌ها و کمک به خرید تجهیزات رشته‌های ورزشی تاکید کرد. 

رییس فدراسیون هندبال در پایان صحبت‌های خود در خصوص توجه ویژه به ورزش بانوان با توجه به فرامین مقام معظم رهبری نظر با توجه به نقش بانوی محجبه ایرانی در آوردگاه‌های بین المللی در نشان دادن شخصیت و ارزش زن مسلمان ایرانی، بر تامین اعتبارات ویژه برای این امر تاکید کرد.


اخبار فدراسیون هندبال

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط