اطلاعیه

🔴دختران جوان ایران در گروهی سخت با رومانی، هلند و برزیل در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 889

حضور دکتر امیرتاش در جمع ملی‌پوشان نوجوانان و جوانان دختر

فدراسیون

چهارشنبه, 20 بهمن 1400 23:36

چهره ماندگار و پیشکسوت هندبال ایران از اردوی تیم ملی نوجوانان و جوانان دختر ایران بازدید نمود.

حضور دکتر امیرتاش در جمع ملی‌پوشان نوجوانان و جوانان دختر بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، دکتر امیرتاش با حضور در محل سالن فدراسیون از اردوی تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان دختر ایران بازدید نمود و از نزدیک در جریان روند آماده‌سازی این ملی‌پوشان قرار گرفت.


در این بازدید صمیمی که با همراهی رئیس فدراسیون و جمعی از پیشکسوتان صورت گرفت، دکتر امیرتاش ضمن تحسین ملی‌پوشان نوجوانان و جوانان دختر ایران خاطر نشان کرد: حضور در این سطح و پوشیدن پیراهن تیم ملی بزرگترین افتخار برای یک ورزشکار است و امیدوارم قدر حضور در تیم ملی را بدانید.


وی افزود: در این سالها بانوان ایران در رشته هندبال پیشرفت چشم‌گیری داشته‌اند و حضور در میادین بین‌المللی نشان دهنده این پیشرفت است. اوج افتخار آفرینی بانوان هندبالیست کسب سهیمه رقابت‌های قهرمانی جهان است و امیدوارم این روند همچنان ادامه داشته باشد.


چهره ماندگار هندبال ایران در پایان گفتگوی صمیمی خود با ملی‌پوشان ایران گفت: همواره نظم و اراده و تلاش را سرلوحه کار خود قرار دهید و دست از تلاش برندارید و مطمئن باشید به موفقیت خواهید رسید.



آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط