اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد🔴دختران جوان ایران در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان در گروه A با رومانی، هلند و برزیل همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 2641

حضور اولین تیم باشگاهی هندبال ایران در تورنمنت بین المللی چخوف روسیه

اطلاع رسانی

چهارشنبه, 01 شهریور 1402 11:11

تیم هندبال زغال سنگ طبس به کار خود در تورنمنت هندبال روسیه پایان داد.

حضور اولین تیم باشگاهی هندبال ایران در تورنمنت بین المللی چخوف روسیه بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال به نقل از روابط عمومی باشگاه زغال سنگ طبس، تیم هندبال زغال سنگ طبس، به عنوان نماینده هندبال ایران، در تورنمنت هندبال چخوف روسیه مقابل سه تیم از این کشور و همچنین بلاروس به میدان رفت. 

در این تورنمنت که طی سه روز در شهر چخوف برگزار شد، زغال سنگ در اولین دیدار خود مقابل تیم مینسک بلاروس با نتیجه ۴۱ بر ٢٧ تن به شکست داد. طبسی‌ها دومین دیدار خود مقابل تیم چخوسکو مِدوِدی روسیه با نتیجه ۳۳ بر۲۲ و همچنین دیدار پایانی خود برابر تیم قدرتمند پِرم مِدوِدی روسیه را با نتیجه ۳۹ بر۲۰ واگذار کردند. 

شایان ذکر است احسان قاسمی در پایان این تورنمنت از سوی کمیته فنی برگزاری مسابقات به‌عنوان جوانترین و بهترین بازیکن تیم زغال سنگ طبس انتخاب شد.

حضور در این مسابقات فرصت مناسبی را برای آمادگی هندبالیست های زغال سنگ طبس جهت حضور در لیگ برتر هندبال ایران فراهم کرد. سی و ششمین دوره رقابت‌های لیگ برتر هندبال مردان ایران از 13 شهریور ماه آغاز خواهد شد.




آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط