اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد🔴دختران جوان ایران در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان در گروه A با رومانی، هلند و برزیل همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 797
بیستمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی آسیا؛

حسین جهانی: تمام توان خود را می‌گذاریم تا عربستان را ببریم

گفت‌و‌گو

چهارشنبه, 29 دی 1400 19:59

بازیکن تیم ملی هندبال کشورمان از مردم خواست تیم ملی را دعا کنند تا فردا مقابل عربستان به پیروزی دست یابد و به عنوان سرگروه به دور بعد صعود کند.

حسین جهانی: تمام توان خود را می‌گذاریم تا عربستان را ببریم بزرگنمایی

حسین جهانی بازیکن تیم ملی هندبال ایران در گفت‌گو با روابط عمومی فدراسیون هندبال درباره بازی با هند گفت: بازی خوبی بود اما دلچسب نبود. از قبل هم می‌دانستیم بازی سختی برابر هند داریم زیرا تیم‌هایی مانند هند هندبال را به‌صورت درست و اصولی بازی نمی‌کنند بنابراین در دقایقی از بازی دچار مشکل شده بودیم.


وی افزود: تمام بازیکنان پس از پیروزی برابر هند تمام توان خود را گذاشتند تا بتوانیم عربستان را هم شکست دهیم. 


جهانی در پایان گفت: از مردم هم می‌خواهم تیم ملی هندبال را دعا کنند تا فردا با پیروزی برای عربستان میزبان به‌عنوان سرگروه به دور بعد صعود کنیم.


یادآور می‌شود تیم ملی هندبال ایران در دومین بازی خود در مسابقات هندبال قهرمانی آسیا با نتیجه ۴۲_۲۹ برابر هند به برتری رسید.

تیم ملی هندبال مردان

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط