اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد🔴دختران جوان ایران در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان در گروه A با رومانی، هلند و برزیل همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 2612
دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان پسر جهان؛

حسن پروانه: ملی‌پوشان نوجوان کار بزرگی پس از 13 سال غیبت انجام دادند/ نسل آینده خوبی در هندبال خواهیم داشت

گفت‌و‌گو

شنبه, 21 مرداد 1402 12:33

کارشناس و پیشکسوت هندبال گفت که با توجه به این که هندبال ما رو به رشد است در مسابقات آتی نتایج بهتری خواهیم گرفت.

حسن پروانه: ملی‌پوشان نوجوان کار بزرگی پس از 13 سال غیبت انجام دادند/ نسل آینده خوبی در هندبال خواهیم داشت بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، حسن پروانه، کارشناس و پیشکسوت هندبال درباره نتایج تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی جهان گفت: از ابتدا هم انتظار قهرمانی و یا راهیابی به نیمه‌نهایی را از تیم ملی نوجوانان نداشتیم. تیم ملی نوجوانان در مرحله مقدماتی گروه سختی داشت اما نتایج این تیم مقابل تیم سوئد با توجه به پیشینه این تیم و همچنین تیم جزایر فارو با سبک خاص هندبال خود که متاثر از دانمارک است، انتظار جامعه هندبال را بالا برد. 

وی افزود: هر چند در مرحله یک هشتم نهایی می‌توانستیم نتیجه بهتری هم بگیریم و مقابل عربستان بازی بهتری به نمایش بگذاریم، اما باید بگویم عربستان هم تیم خوبی بود و البته هیچکدام از قدرت‌های برتر هندبال آسیا مانند ژاپن (رده 21)، کره جنوبی (رده 25) و بحرین(رده 29)  نتوانستند جزو 16 تیم برتر این جام باشند و این نشان می‌دهد ملی‌پوشان چه کار بزرگی کرده‌اند. 

پروانه ادامه داد: دستیابی به رده شانزدهم آن هم پس از 13 سال غیبت کار مهمی است و باید یک «خدا قوت» به مسئولان فدراسیون، کادرفنی و همچنین بازیکنان تیم ملی نوجوانان بگوییم که واقعا زحمت کشیدند.  

وی افزود: با توجه به این که هندبال ما رو به رشد است ان‌شاءالله در مسابقات آتی نتایج بهتری خواهیم گرفت. این نوجوانان نسل آینده تیم ملی هندبال بزرگسالان ما هستند و با ورود آنها هندبال شاهد یک پوست اندازی خواهد بود. 

کارشناس و پیشکسوت هندبال در پایان گفت: تجربه این مسابقات و حضور در مقابل تیم‌های برتر اروپا و آمریکای جنوبی بسیار عالی است و در این مسیر انتقادات باید سازنده باشد تا بازیکنان سرخورده نشوند. 


تیم ملی هندبال نوجوانان پسر

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط