اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد🔴دختران جوان ایران در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان در گروه A با رومانی، هلند و برزیل همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 3036
بیست و یکمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی مردان آسیا؛

جنگجویان هندبال ایران گام اول را محکم برداشتند/ نیوزلند مغلوب ایران شد

آقایان

جمعه, 22 دی 1402 17:12

نخستین پیروزی تیم ملی هندبال ایران در رقابت‌های آسیایی ثبت شد.

جنگجویان هندبال ایران گام اول را محکم برداشتند/ نیوزلند مغلوب ایران شد بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، تیم ملی هندبال ایران در نخستین دیدار خود در مرحله مقدماتی بیست و یکمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی مردان آسیا مقابل تیم کمتر شناخته شده نیوزیلند به زمین رفت که در پایان موفق شد این تیم را ۴۰ بر ۱۳ شکست دهد تا نخستین ۲ امتیاز خود را کسب کند.

تیم ملی در این دیدار که با قضاوت کوبل داوری عمان برگزار شد، بازی چشم نوازی را به نمایش گذاشت و در نیمه اول ۲۰ بر ۷ حریف را در هم کوبید.

رحیمی‌زاده که در هر دو نیمه بازی از ترکیب متفاوتی بهره برد، در نیمه دوم با بهره گیری از کیارش و کامیار طاهری و همچنین آرمان رحمانی خط حمله تیم ملی را تقویت کرد و همین امر باعث شد ملی پوشان این دیدار را ۴۰ بر ۱۳ با پیروزی پشت سر بگذارند.

میلاد قلندری با ۱۳ گل موفق‌ترین گلزن تیم ملی ایران بود‌. سایر گل‌های تیم ملی را یونس آثاری ، مجتبی حیدرپور، یاسین کبیریان جو، محمدرضا اورعی، وحید مسعودی، پویا نوروزی نژاد، سلامان بربط، کیارش طاهری، کامیار طاهری و آرمان رحمانی به ثمر رساندند.

یونس آثاری بدشانس ترین بازیکن تیم‌ملی بود که اکثر شوت هایش یا به بیرون رفت یا توسط دروازه بان حریف سیو شد.

پیش از این دیدار قطر روبروی چین تایپه به میدان رفت که موفق شد ۳۳ بر ۲۶ به پیروزی برسد.

از  دقایقی دیگر عمان با کویت و در آخرین دیدار امروز کره جنوبی با چین دیدار می کند.

بیست و یکمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی مردان آسیا تا ۵ بهمن به میزبانی بحرین ادامه دارد.

اخبار مرتبط