اطلاعیه

🔴 سرمربی جدید تیم ملی هندبال ایران معرفی شد🔴

کد مطلب: 2270
فدراسیون هندبال برگزار کرد

جلسه هم اندیشی و بررسی مسابقات هندبال باشگاه ها

مسابقات

دوشنبه, 11 اردیبهشت 1402 12:18

جلسه هم‌اندیشی بررسی چالش‌ها و راهکارهای برگزاری مسابقات هندبال داخلی طی دوروز در سالن جلسات فدراسیون هندبال برگزار شد.

جلسه هم اندیشی و بررسی مسابقات هندبال باشگاه ها بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، جلسه دو روزه هم‌اندیشی بررسی مشکلات برگزاری مسابقات و راهکارهای برگزاری بهتر رویدادهای باشگاهی و داخلی هندبال کشور، بررسی آئین‌نامه مسابقات و همچنین تشکیل سازمان لیگ هندبال با تلاش کمیته مسابقات فدراسیون هندبال برگزار شد. 

در این هم‌اندیشی که با حضور رئیس فدراسیون هندبال، نواب رئیس، اعضای هیئت رئیسه، روسای هیئت های استانی، رئیس کمیته مسابقات و مدیران فدراسیون هندبال برگزار شد، استانداردسازی برگزاری مسابقات در راستای برخورداری از لیگ های پویا و منظم، چگونگی برگزاری مسابقات رده‌های پایه، تاریخ منظم برگزاری مسابقات و ... مورد بحث و بررسی قرار گرفت و حاضران، نظرات خود را در این زمینه بیان کردند. 

علیرضا پاکدل، رئیس فدراسیون هندبال در روز نخست این جلسه هم‌اندیشی با اشاره به آئین‌نامه مسابقات هندبال، بر حمایت از باشگاه های خصوصی، تدوین قوانین به‌روز و مدون جهت برگزاری مسابقات هندبال در راستای تقویت تیم‌های ملی، توسعه رشته ورزشی هندبال در دو بخش آقایان وبانوان  و همچنین راهکارهای تشکیل سازمان لیگ هندبال تاکید کرد. 

در روز دوم این جلسه نیز در خصوص بندهای آئین نامه مسابقات و چالش‌ های برگزاری مسابقات لیگ برتر و راهکارهای حل این مشکلات  بحث و تبادل نظر شد.



آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط