اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد🔴دختران جوان ایران در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان در گروه A با رومانی، هلند و برزیل همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 932

جعفرنیا: از هر لحاظ بهتر بازی کردیم/ شانس ما این بود که امروز ببازیم

گفت‌و‌گو

یکشنبه, 01 اسفند 1400 14:39

سرمربی زغال سنگ طبس می‌گوید ۸۰ تا ۹۰ درصد اهداف تاکتیکی‌اش در زمین اجرا شد اما شانس با تیمش یار نبود.

جعفرنیا: از هر لحاظ بهتر بازی کردیم/ شانس ما این بود که امروز ببازیم بزرگنمایی

رضا جعفرنیا، سرمربی زغال سنگ طبس پس از شکست مقابل فولاد سپاهان اصفهان در رقابت‌های لیگ برتر هندبال در گفت‌گو با روابط عمومی فدراسیون هندبال گفت: به تیم سپاهان تبریک می‌گویم. بازی امروز بسیار جذاب و نزدیک بود. طبیعتا در هر مسابقه یک تیم می‌برد و یک تیم می‌بازد و شانس ما این بود که امروز ببازیم. 


وی افزود: ما از هر لحاظ بهتر بازی کردیم و تاکتیک‌هایی که داشتیم را بسیار خوب در زمین پیاده کردیم و البته بهتر هم دفاع کردیم. ما در واقع مقابل تیم ملی بازی کردیم زیرا ۷ ملی پوش در تیم مقابل مدام تعویض می‌شدند ولی ما با ۷ بازیکن بصورت یکنواخت بازی کردیم.


جعفرنیا ادامه داد: در این مسابقه حدودا ۸۰ تا ۹۰ درصد اهداف تاکتیکی ما اجرا شد و بازیکنانم بسیار خوب بازی کردند به همین خاطر باید ازهمه بازیکنانم تشکر کنم. 


یادآور می‌شود فولاد سپاهان اصفهان در دیداری زیبا و جذاب با نتیجه 28 بر 27 زغال سنگ طبس را در رقابت‌های لیگ برتر هندبال شکست داد. 


لیگ برتر مردان

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط