اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد🔴دختران جوان ایران در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان در گروه A با رومانی، هلند و برزیل همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 2783
هندبال انتخابی المپیک پاریس؛

تیم سوم بازی های آسیای هانگژو‌ حریف دوم تیم ایران/ ملی پوشان ایران امروز به مصاف کویت می روند

آقایان

پنجشنبه, 27 مهر 1402 08:17

تیم ملی هندبال کشورمان در دومین دیدار خود در مسابقات انتخابی المپیک با کویت دیدار می کند.

تیم سوم بازی های آسیای هانگژو‌ حریف دوم تیم ایران/ ملی پوشان ایران امروز به مصاف کویت می روند بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، تیم ملی هندبال ایران پس از دیدار با ژاپن در نخستین گام مسابقات هندبال انتخابی المپیک، امروز، در دومین دیدار خود در این رقابت‌ها به مصاف کویت می‌رود.

کویت که یکی از مطرح‌ترین تیم‌های هندبال قاره کهن است، دو مقام دوازدهمی در المپیک 1980 مسکو و المپیک 1996 آتلانتیا - جورجیا را در کارنامه افتخارات خود دارد.

کویت در بازی‌های آسیایی هانگژو نیز خوش درخشید. هر چند با شکست برابر قطر در نیمه‌نهایی با نتیجه 24-29 از راهیابی به فینال بازماند، اما در ادامه با برتری مقابل ژاپن در دیدار رده‌بندی با نتیجه 30-31 بر سکوی سوم ایستاد و مدال برنز این بازی‌ها را از آن خود کرد.

کویت در نخستین روز رقابت های انتخابی المپیک استراحت کرد و فردا با تیم‌ملی ایران دیدار می کند. تیم ملی هندبال ایران نیز مقابل ژاپن با نتیجه ۲۰-۲۵ شکست را پذیرا شد.

دیدار دو تیم ایران و کویت در انتخابی المپیک از ساعت 15 امروز، پنجشنبه، 27 مهر ماه آغاز می‌شود.

تیم ملی هندبال مردان

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط