اطلاعیه

🔴 نصب کفپوش استاندارد هندبال Gerflor در تالار هندبال فدراسیون پس از سال‌ها 🔴

کد مطلب: 349
سفر استانی رئیس فدراسیون هندبال؛

توسعه هندبال در آذربایجان شرقی شتاب می گیرد

فدراسیون

پنجشنبه, 06 آبان 1400 08:25

رئیس فدراسیون هندبال روز گذشته در ادامه سفرهای استانی خود وارد شهر تبریز شد و با مسئولان ورزش این شهر دیدار و گفتگو کرد.

توسعه هندبال در آذربایجان شرقی شتاب می گیرد بزرگنمایی

IRIHF: 

پاکدل ابتدا جلسه ای با معاون سپاه عاشورا آذربایجان شرقی و مدیر عامل باشگاه مقاومت سپاه تبریز به همراهی رئیس هیات هندبال استان آذربایجان شرقی داشت. در این جلسه ضمن تاکید دو طرف بر همکاری فدراسیون و هیئت هندبال استان با باشگاه مقاومت سپاه تبریز در امر استعدادیابی و توجه به تیم های پایه، تیم مقاومت سپاه عاشورا تبریز خواستار حضور در مسابقات لیگ دسته یک هندبال کشور شد که رئیس فدراسیون هندبال قول داد این درخواست مورد بررسی قرار گیرد.

پاکدل سپس در جلسه ای با پرویز هادی، رئیس کمیسیون ورزش شورای شهر تبریز حضور یافت و پس از رایزنی و تبادل نظر مبنی بر حمایت شورای اسلامی شهر تبریز از هندبال، اعضای این شورا ضمن ضمن قول حمایت، جهت کمک به هندبال در سال جاری و ورود جدی شورای شهر در خصوص تیم داری در هندبال از سال آینده قول مساعد دادند.

رئیس فدراسیون هندبال در سومین جلسه خود به دیدار مدیر کل ورزش و جوانان استان  رفت که وی برگزاری اردوی تیم ملی و مسابقات بین المللی را به میزبانی تبریز را خواستار شد.  

پاکدل نیز عنوان کرد که با برگزاری اردوی بعدی تیم ملی جوانان در تبریز موافق است و با توجه به بازدیدی که از زیر ساخت ها، امکانات و هتل های تبریز داشته است، تبریز در برگزاری تورنمنت های بین المللی می تواند میزبان خوبی باشد.

با درخواست و پیگیری رییس فدراسیون در این جلسه با توجه به مشکل کفپوش سالن هیات هندبال استان مقرر شد کفپوش سالن مذکور تعویض و مدیرکل قول داد ظرف چند هفته آینده کفپوش جدیدی درسالن نصب شود.

رئیس فدراسیون در پایان جلسه ای با اعضای هیئت هندبال استان و پیشکسوتان برگزار کرد که ضمن شنیدن مشکلات و مسائل هندبال استان توصیه هایی در جهت رفع مشکلات و فعال شدن هندبال در اکثر شهرستان های استان ارائه و عنوان کرد که فدراسیون به طور کامل از برنامه ها هیئت استان حمایت و تا جایی که امکان پذیر باشد از نظر مالی و تجهیزات به هندبال استان کمک خواهد کرد.

وی در این جلسه با تاکید بر حمایت و توجه بیشتر به هندبال بانوان استان گفت: از جمله مشکلات بحث استعدادیابی و کم رنگ شدن حضور تیم های پایه استان در مسابقات کشوری و عدم فعالیت شهرستان های مهم و هندبالی استان است. درست است که مشکلاتی در زمینه جذب اسپانسر در استان وجود دارد اما این نباید باعث تعطیلی هندبال شود و شهرستان هایی مثل اهر و سردرد که زمانی در هندبال فعالیت خوبی داشتند، باید سریعا فعال شوند و تبریز هم باید با برنامه ریزی اصولی و با توجه به قول مساعد حمایت مسئولین در جلسات امروز باید به روزهای خوب خود بازگردد.

  

 


اخبار فدراسیون هندبال

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط