اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد🔴دختران جوان ایران در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان در گروه A با رومانی، هلند و برزیل همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 2942

تهران و گچساران؛ میزبان مرحله نهایی لیگ آیندگان هندبال ایران

آقایان بانوان

سه شنبه, 21 آذر 1402 11:42

تاریخ و مکان برگزاری مرحله نهایی مسابقات هندبال لیگ آیندگان دختر و پسر مشخص شد.

تهران و گچساران؛  میزبان مرحله نهایی لیگ آیندگان هندبال ایران بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، کمیته مسابقات این فدراسیون اعلام کرد مسابقات مرحله نهایی رده سنی نوجوانان پسر و دختر، لیگ آیندگان، به میزبانی دو شهر تهران و گچساران برگزار می‌شود. 

بر این اساس مسابقات مرحله نهایی لیگ آیندگان پسر با حضور 4 تیم فولاد مبارکه سپاهان، فرازبام خائیز دهدشت، مقاومت تهران و سنگ آهن بافق از 25 تا 28 آذر ماه در استان تهران و به میزبانی سالن فدراسیون هندبال برگزار می‌شود. 

همچنین مرحله نهایی لیگ آیندگان دختر از 28 آذر تا 3 دی ماه به میزبانی گچساران برگزار خواهد شد. 6 تیم فولاد مبارکه سپاهان، شهرداری شهر بابک، شهدای رزکان البرز، نفت و گاز گچساران، غدیر ملایر و سنگ آهن بافق در این مرحله حضور دارند. 

لازم به ذکر است مسابقات مرحله نهایی لیگ آیندگان بصورت دوره‌ای برگزار و تیم‌های اول تا سوم براساس امتیازات کسب شده معرفی می‌شوند. 


اخبار مرتبط