اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 3352
شبیه‌سازی مسابقه، آخرین مشق تمرینی دختران جوان هندبال قبل از رفتن به مقدونیه

تلاش برای تحقق شعار «رویای مشترک» در آوردگاه جهانی

بانوان

یکشنبه, 27 خرداد 1403 15:00

16 دختر جوان و خوش آتیه تیم ملی جوانان امروز، یکشنبه 27 خرداد 1403، در حضور اصحاب رسانه، آخرین مشق تمرینی خود را با برنامه‌ریزی که کادرفنی تیم ملی برایشان طراحی کرده بود، در کمپ تمرینی تیم های ملی هندبال ایران موبه مو در زمین پیاده کردند.

تلاش برای تحقق شعار «رویای مشترک» در آوردگاه جهانی بزرگنمایی

رضاعباسپور- 16 دختر جوان و خوش آتیه تیم ملی جوانان امروز، یکشنبه 27 خرداد 1403، در حضور اصحاب رسانه، آخرین مشق تمرینی خود را با برنامه‌ریزی که کادرفنی تیم ملی برایشان طراحی کرده بود، در کمپ تمرینی تیم های ملی هندبال ایران موبه مو در زمین پیاده کردند. بیست و چهارمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی جهانی دختران جوان قرار است از ۳۰ خرداد تا ۱۰ تیر به میزبانی مقدونیه شمالی برگزار ‌شود. تیم ملی هندبال دختران ایران در این رقابت‌ها در گروه A با رومانی، هلند و برزیل هم‌گروه است. برهمین اساس و باتوجه به حساسیت و سطح کیفی بالای مسابقات جهانی مقدونیه شمالی، کادرفنی تیم ملی هندبال کشورمان تصمیم گرفت در آخرین جلسه تمرینی که در تهران برای دختران هندبال کشورمان طراحی شده بود، تاکتیک شبیه‌سازی مسابقه در زمین را دردستور کار آینده‌سازان هندبال کشورمان قراردهد. استراتژی خوبی که نهایتا با جدیت، انگیزه و اشتیاق بالای دختران هندبال کشورمان درحضور تعدادی از اصحاب رسانه صحنه‌های زیبا و امیدوارکننده‌ای را پیش از اعزام ملی‌پوشان به آوردگاه جهانی رقم زد و ثبت کرد.


🔴آماده و مصمم برای رویارویی با تیم‌های قدرتمند جهانی

ملی‌پوشان هندبال جوان دختر کشورمان طبق برنامه‌ریزی انجام شده قرار است، فردا، دوشنبه ۲۸ خرداد، تهران را به مقصد مقدونیه شمالی ترک کنند. دختران جوان و خوش آتیه‌ای که می‌شود روی درخشش و شگفتی ساز شدنشان در آوردگاه جهانی پیش رو حساب ویژه باز کرد. هرچند مسابقات جهانی است و قطعا مثل همیشه از سطح کیفی و کمی بسیار بالایی برخوردار است اما این نسل طلایی که به جرات می‌توان گفت می‌توانند برای تیم ملی بانوان کشورمان پدیده‌هایی خوش آتیه به حساب بیایند، را باید آینده سازان هندبال بانوان کشورمان دانست. هندبالیست‌هایی با انگیزه، کم سن و سال و صدالبته خوش تکنیک که تشنه یادگیری و به روز شدن هستند. ملی‌پوشانی که با داشتن یک کادرفنی تمام ایرانی هم قسم شدند تا با حمایت خوبی که پشتوانه آنها در مسیر حضورشان در رقابت‌های جهانی مقدونیه شمالی بوده است، بهترین خود در زمین مسابقه رودرروی رقبای قدرتمند و صاحبنام جهانی باشند. آنها مصمم شدند تا به شعارشان که تحقق «رویا مشترک» برای هندبال ایران است در آوردگاه جهانی جامه عمل پوشانده و آن را با بازی‌های خوب و تماشایی خود محقق کنند. هرچند نباید خیلی سطح توقع را از این تیم جوان اما خوش آتیه و آینده‌دار بالا برد اما وقتی عطش هندبالیست‌های جوان را برای ثبت بهترین عملکرد در رویداد جهانی پیش رو می‌بینیم، بیشتر به آینده این تیم و استعدادهای نابی که قرار است در جهانی مقدونیه شمالی روی نمایی شوند، امیدوار می‌شویم. نهایتا این تیم در شرایطی ایده‌آل مهیا شده برای حضور در رقابت‌های جهانی جوانان دختر در کشور مقدونیه شمالی. رومانی، هلند و برزیل نیز رقبای دختران جوان هندبال کشورمان هستند که در گروه A این دوره از مسابقات در مرحله نخست قرار است با آنها رقابت کنیم. مطمئنا عبور از این تیم‌های مطرح و قدرتمند کار ساده و آسانی نخواهد بود اما شک نداریم دختران شایسته هندبال ایران می‌توانند با بازی‌های عالی و غیرتمندانه خود اتفاقی بزرگ و امیدوارکننده را برای هندبال ایران رقم بزند.


🔴هم قسم برای تحقق شعار «رویای مشترک»

بدون تردید شرایط روحی، انگیزشی و وفاق عالی که در تیم شایسته دختران جوان هندبال ایران موج می‌زند، بیش از هر موضوع دیگری چشم نواز است و ما را به داشتن تیمی یکدست، گوش به فرمان کادرفنی و هدفمند برای تحقق اهدافی که برایش شبانه روزی در این مدت تمرین و تلاش کردند، امیدوارتر از قبل می‌کند. شهرزاد نصوحی، زهرا فتوتی، صبا زنگنه، آرزو بهمئی، نسترن کودزری فراهانی، الناز یارمحمدی، فاطمه مریخ، الهه نیکان، مائده عشاقی، فاطمه شاهین، آسمان بدوی، سعیده ظفری، هستی آریان فر، غزاله مهری، محدثه شبانی و صبا دهقانی 16 ملی‌پوش جوان و پرامیدی هستند که با هدایت نشمین شافعیان در جهانی مقدونیه به مصاف رقبا بروند. 16 هندبالیست جوان و پرامیدی که بدنبال تحقق شعار «رویای مشترک» برای سربلندی، عزت و افتخار هندبال ایران هستند. این 16 بازیکن با هدایت کادرفنی خود هم قسم شدند تا بهترین خود در آوردگاه جهانی باشند و طوری در مسابقات پیش رو توپ بزنند که بعد از خاتمه بازی حسرت چیزی در دلشان باقی نماند. بنابراین باید منتظر ماند تا شروع مسابقه ملی‌پوشان هندبال جوان کشورمان در جهانی مقدونیه شمالی تا ببینیم که از روز 30 خرداد دختران هندبال ما در مقابل رقبای قدرتمند خود با چه استراتژی و تاکتیکی در زمین مسابقه حاضر شده و چه نتایجی را برای خود و هندبال ایران ثبت خواهندکرد. مریم رضاییان به عنوان سرپرست و نسترن ابریشم کار در قامت فیزیوتراپ در قالب کادرفنی شافعیان را در جهانی مقدونیه همراهی می‌کنند.


تیم ملی هندبال جوانان دختر

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط