اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد🔴دختران جوان ایران در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان در گروه A با رومانی، هلند و برزیل همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 1180

تقدیر معاون رئیس جمهور از دختران هندبالیست ایران

بانوان

پنجشنبه, 11 فروردین 1401 00:38

دکتر انسیه خزعلی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در پیامی از بانوان افتخارآفرین تیم ملی نوجوانان هندبال جمهوری اسلامی ایران تشکر و قدردانی کرد.

تقدیر معاون رئیس جمهور از دختران هندبالیست ایران بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال و به نقل از سایت معاونت امور زنان و خانواده رئیس جمهور متن پیام دکتر خزعلی بدین شرح است:


بسم الله الرحمن الرحیم


سال نو بر بانوان افتخار آفرین ایران اسلامی به‌خصوص بر قهرمانانی که روزهای پایانی 1400 و ایام آغازین 1401 را با تلاش و همت خود طلایی کردند، مبارک باد.

آنچه در قاب موفقیت‌های هفته‌های اخیر ورزش بانوان در رشته‌های هندبال، ووشو، تیراندازی با کمان ، دوچرخه سواری و قایقرانی در عرصه رقابتی قاره آسیا جلوه گر شد، استمرار عزت و ارائه الگوی بانوی توانمندی است که با پشتکار و ایستادگی در بستر فرهنگی و فنی رخ می‌نماید و نشاط و امید را به ملت هدیه می‌کند.

افتخار آفرینی‌های ورزشی بانوان، بسیاری از اولین‌ها و دستاوردهای با ارزش را برای کشور به ارمغان آورد و شایستگی‌های بانوان این سرزمین را به منصه ظهور رساند .

به تک تک ورزشکاران، قهرمانان ،کادر فنی و سرپرستی که شکوه موفقیت‌های آنها موجب ارتقا جایگاه ورزش بانوان در جامعه جهانی شد، تبریک می‌گویم و در سالی که رویدادهای مهمی پیش روی ورزش کشور است برای آنها از درگاه حق طلب سلامتی، موفقیت و درخشش بیش از پیش دارم.


انسیه خزعلی

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده





آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط