اطلاعیه

🔴دختران جوان ایران در گروهی سخت با رومانی، هلند و برزیل در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 2421
جام باشگاه‌های هندبال آسیا ۲۰۲۳ - اصفهان؛

تقدیر رییس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی از میزبانی بیست و پنجمین دوره باشگاه‌های آسیا

فدراسیون

دوشنبه, 22 خرداد 1402 12:08

رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی میزبانی بسیار خوب از مسابقات هندبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا را اتفاق مهمی برای جامعه هندبال دانست.

تقدیر رییس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی از میزبانی بیست و پنجمین دوره باشگاه‌های آسیا بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، محمدمهدی فروردین نماینده و رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی در حاشیه برگزاری مسابقه فینال جام باشگاه‌های هندبال آسیا در خصوص میزبانی اصفهان در این دوره گفت: به جامعه هندبال تبریک می‌گویم که پس از 19 سال میزبان مسابقات قهرمانی هندبال آسیا بود و این اتفاق مهمی در رشته هندبال است. 


وی افزود: جا دارد از دکتر پاکدل ریئس و همچنین هیئت ریسه فدراسیون هندبال و تمام خانواده هندبال که به نوبه خود توانستند این میزبانی را کسب کنند، تبریک بگویم. بزرگترین دستاورد این میزبانی حضور چهره‌های سرشناس هندبال دنیا در این رقابت‌هاست زیرا هر باشگاه این آزادی عمل را دارد که از ستاره‌های به نام دنیا در طول مسابقات استفاده کند. این افراد از میزبانی اصفهان بسیار راضی بودند و تا جائیکه رصد کردم این میزبانی از تمام استانداردها برخوردار بود.


فروردین ادامه داد: باعث افتخار است که در یکی از استان‌های کشورمان میزبانی یک رویداد مهم با چنین درجه از استانداردی بودیم و باید از مسئولان استان، اداره کل ورزش و جوانان و هیئت هندبال استان اصفهان بویژه باشگاه سپاهان که زحمات زیادی کشیدند تشکر کنیم که چنین اتفاق بزرگی برای ورزش کشور به ارمغان آوردند. 


رئیس فراکسیون ورزش مجلس بیان کرد: قطعا سپاهان باشگاه بزرگی است و تمام ساختارهای یک باشگاه حرفه‌ای را داراست و می‌تواند میزبان رویداد بزرگتری هم باشد. من از مسئولان شرکت فولاد مبارکه تشکر می‌کنم که چنین امکاناتی برای برگزاری این رویداد با چنین کیفیت بالایی را فراهم کردند.




آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط