اطلاعیه

🔴دختران جوان ایران در گروهی سخت با رومانی، هلند و برزیل در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 882

تقدیر رئیس فدراسیون از پیشکسوتان و مفاخر هندبال استان اصفهان / پاکدل: پیشکسوتان سرمایه‌های گرانقدر ورزش کشور هستند

فدراسیون هیئت‌ها

دوشنبه, 18 بهمن 1400 23:38

رئیس فدراسیون هندبال از پیشکسوتان و مفاخر هندبال استان اصفهان تقدیر به عمل آورد.

تقدیر رئیس فدراسیون از پیشکسوتان و مفاخر هندبال استان اصفهان / پاکدل: پیشکسوتان سرمایه‌های گرانقدر ورزش کشور هستند بزرگنمایی
به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، در جریان سفر علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال به استان اصفهان از پیشکسوتان و مفاخر هندبال این استان تقدیر به عمل آمد.

در این مراسم رئيس فدراسیون هندبال ضمن قدردانی از زحمات پیشکسوتان استان اصفهان با اهدای لوح یادبود و هدیه‌ای از پیشکسوتان هندبال این استان قدردانی به عمل آورد.

 پاکدل با بیان اينکه پیشکسوتان سرمایه‌های اصلی ورزش کشور هستند، گفت: پیشکسوتان، سرمایه‌های اصلی هندبال کشور به شمار می‌روند و باید از تجربیات این عزیزان همواره بهره ببریم و از زحمات پیشکسوتان هندبال کشور در سرتاسر ایران قدردانی می‌نمایم.

رئیس فدراسیون هندبال خاطر نشان کرد: زحمات پیشکسوتان عرصه هندبال بر هیچ کس پوشیده نیست، سالها تلاش و خدمات پیشکسوتان به هندبال ایران بی تردید در رشد و تعالی هندبال کشور بسیار تاثیرگذار بوده است.

در این مراسم مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان، رئیس هیئت هندبال استان اصفهان و تنی چند از مسئولین استان اصفهان نیز حضور داشتند.


آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط