اطلاعیه

🔴دختران جوان ایران در گروهی سخت با رومانی، هلند و برزیل در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 3201

تقدیر از نایب رییس سابق بانوان هندبال با حضور معاونت قهرمانی بانوان وزارت ورزش

بانوان فدراسیون

شنبه, 26 اسفند 1402 15:43

با حضور معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش از زحمات نایب رییس پیشین بانوان فدراسیون هندبال تقدیر شد.

تقدیر از نایب رییس سابق بانوان هندبال با حضور معاونت قهرمانی بانوان وزارت ورزش بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، با حضور مریم کاظمی پور، معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش در فدراسیون هندبال و همچنین اعضای هیات رئیسه از زحمات ارزنده افسانه دهقانی، نایب رییس قبلی بانوان فدراسیون هندبال در مدت فعالیت در این سمت تقدیر شد. 

علیرضا پاکدل، رییس فدراسیون هندبال در این مراسم با اشاره به زحمات افسانه دهقانی گفت: یکی از افرادی که در چندسال گذشته خدمات شایان ذکر و ماندگاری به هندبال بانوان داشت و زحمات زیادی متقبل شد سرکار خانم دهقانی بودند و در مدت فعالیت در سمت نایب رئیسی بانوان حدود 8 یا 9 اعزام برون مرزی بانوان به مسابقات مختلف آسیایی و جهانی داشتیم و باید از تلاش‌هایی که ایشان برای اعتلای هندبال بانوان در این مدت متحمل شدند، تشکر کنم. هم ایشان و هم عزیزان دیگری در مواقع چالش‌ها و بحران‌های مختلف بار هندبال را به دوش کشیدند و اجازه ندادند چرخ هندبال از حرکت بایستد. 

مریم کاظمی‌پور، معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش، نیز در این مراسم با تبریک همزمانی فرارسیدن بهار قرآن و بهار طبیعت اظهار داشت: با مسائل و مشکلات هندبال بانوان از نزدیک آشنایی دارم و باید تشکر کنم از تمام عزیزانی که باعث شدند هندبال از تمام این موارد سربلند بیرون بیاید. همین جا باید از دغدغه‌مندی سرکار خانم افسانه دهقانی تشکر کنم که در مدت فعالیت در سمت نایب رییسی بانوان فدراسیون هندبال زحمات ارزشمندی داشتند و اجازه ندادند حاشیه‌ای به هندبال وارد شود. سرکار خانم آذین ساکی نیز از نیروهای بسیار باتجربه‌ای است که تجربه فعالیت مدیریتی در وزارت ورزش و همچنین فدراسیون‌های مختلف دارند و امیدوارم از این امانتی که به وی سپرده شده است، روسفید بیرون بیایند. 

افسانه دهقانی نیز در صحبت‌هایی بیان داشت: تمام تلاش خود را به کار بستم که مسئولیتی که به من سپرده شده بود را به بهترین نحو انجام دهم و امیدوارم سرکارخانم آذین ساکی که از نیروهای توانمند و بسیار باتجربه هستند، بسیار موفق و اثرگذار باشند تا سال به سال هندبال بیشتر از قبل بدرخشد. 

آذین ساکی، نایب رییس بانوان فدراسیون هندبال، نیز با بیان اینکه با افتخار در خدمت جامعه هندبال هستم، گفت: از زحمات افسانه دهقانی در مدت حضور وی در این سمت تشکر می‌کنم و امیدوارم بتوانم در زمان انجام ماموریت خود در هندبال، ادامه دهنده زنجیره اقدامات رو به رشد هندبال باشم. 

در انتهای این مراسم با اهدای لوح تقدیر از زحمات خانم افسانه دهقانی تقدیر شد و پاکدل وی را به سمت مشاور فدراسیون هندبال منصوب کرد. 

همچنین پاکدل، رییس فدراسیون هندبال، با اهدای لوح تقدیری از زحمات و حمایت‌های مریم کاظمی‌پور، معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش از ورزش هندبال، قدردانی کرد.

  


  

اخبار مرتبط