اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد🔴دختران جوان ایران در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان در گروه A با رومانی، هلند و برزیل همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 2466

تقابل ملی پوشان ایران با ازبکستان در دومین دیدار در قهرمانی آسیا

بانوان

جمعه, 09 تیر 1402 17:54

ملی پوشان هندبال کشورمان فردا مقابل ازبکستان به میدان می روند.

تقابل ملی پوشان ایران با ازبکستان در دومین دیدار در قهرمانی آسیا بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، هفدهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی جوانان دختر آسیا فردا با برگزاری دومین دیدار ملی پوشان جوان کشورمان مقابل تیم ازبکستان پیگیری خواهد شد.


تیم ملی هندبال زنان ازبکستان در رده سنی جوانان در آخرین دوره این رقابت ها که در کشور قزاقستان برگزار شد به مقام چهارم دست پیدا کرد. تیم ملی جوانان ایران در آن رقابت ها در سال 2022 در مقابل ازبکستان به برتری 25-21 دست پیدا کرده بود.

تیم ملی جوانان ازبکستان در حالی به مصاف تیم ملی هندبال جوانان کشورمان می رود که در روز نخست رقابت ها با قرعه استراحت روبه رو شد و در سوی دیگر تیم ملی کشورمان با وجود ارائه  نمایش خوب نتوانست از سد تیم پرافتخار چین بگذرد.


لازم به ذکر است مسابقه تیم ملی هندبال جوانان دختر ایران مقابل ازبکستان فردا، شنبه 10 تیرماه، از ساعت 9:30 دقیقه به وقت ایران آغاز خواهد شد.

تیم ملی هندبال جوانان دختر

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط