اطلاعیه

🔴دختران جوان ایران در گروهی سخت با رومانی، هلند و برزیل در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 2442

تشکیل نشست هم اندیشی روسای مناطق هشت گانه هندبال کشور

فدراسیون

چهارشنبه, 31 خرداد 1402 15:27

نشست هم‌اندیشی و تشریک مساعی روسای مناطق هشت‌گانه پیرامون مسابقات هندبال مناطق در فدراسیون هندبال برگزار شد.

تشکیل نشست هم اندیشی روسای مناطق هشت گانه هندبال کشور بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، صبح امروز با حضور روسای مناطق هشت‌گانه نشست هم‌اندیشی در خصوص مسابقات هندبال مناطق برگزار شد. 

رئیس فدراسیون هندبال در ابتدای این نشست گفت: در مسابقات مناطق استعدادهای هندبالی حضور دارند که این استعدادها در صورت شناسایی می توانند تبدیل به ملی‌پوشان و آینده‌سازان هندبال کشور شوند. 

علیرضا پاکدل اضافه کرد: در چند سالی که درگیر پاندمی کرونا بودیم، نتوانستیم مسابقات مناطق را برگزار کنیم و این مسابقات در سال گذشته به صورت مطلوب برگزار نشد. نباید تمام تمرکز ما به لیگ برتر باشد بلکه باید به سمت رده سنی پایه برویم و خلاهای به وجود آمده را پر کنیم  و این امر بر اهمیت مسائل مناطق می‌افزاید. 

پاکدل گفت: امسال در واقع بهترین زمان برای برگزاری مسابقات مناطق همین چند ماه تابستان است که امتحانات مدارس تمام شده است البته باید راهکارهایی پیدا کرد تا برای روسای مناطق هشت گانه ضمانت اجرایی داشته باشد. یکی از کمک های بزرگی که روسای مناطق می‌توانند انجام دهند نظارت بر مدارس و پایگاه‌های ملی هندبال است. وقت و انرژی بگذارید تا مسابقاتی که در مناطق انجام می شود بسیار بهتر از سال‌های گذشته برگزار شود.

سپس روسای مناطق هشت گانه درخصوص برگزاری مسابقات این مناطق به بحث و تبادل نظر پرداختند. 

علی‌اکبر خوشنویس سرپرست دبیری فدراسیون هندبال پس از پایان این نشست در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون هندبال گفت: نخستین جلسه مناطق هشت گانه کشور را امروز برگزار کردیم. مصوبات بسیار خوبی را در این جلسه داشتیم.

وی افزود: یکی از مهمترین مصوبات این جلسه این بود که در ارزیابی عملکرد استان‌ها حتما امتیازی برای مناطق بخصوص برای بخش بانوان هم در نظر بگیریم. 

خوشنویس ادامه داد: هدف از تشکیل و برگزاری مسابقات مناطق کمک به تیم‌های ملی هندبال است زیرا در این مسابقات استعدادیابی انجام می‌شود و استعدادهای برتر روانه پایگاه‌های ملی هندبال می‌شوند بدین ترتیب شاکله تیم‌های ملی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان هندبال کشورمان در دو بخش بانوان و آقایان شکل می‌گیرد. 

وی اضافه کرد: امیدواریم با این روند به اهداف و چشم‌اندازهای فدراسیون هندبال دست یابیم و در سال‌های آینده قدرتمندتر از سال‌های گذشته به سکوهای برتر فکر کنیم. 

لازم به ذکر است در این نشست مرتضی حسن‌پور نایب رئیس، افسانه دهقانی نایب رئیس بانوان، ایرج رضایی رئیس کمیته استان‌های فدراسیون هندبال و همچنین روسای مناطق هشت گانه کشور حضور داشتند.

اخبار فدراسیون هندبال

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط