اطلاعیه

🔴دختران جوان ایران در گروهی سخت با رومانی، هلند و برزیل در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 1823

تشریح برنامه‌های هندبال استان کردستان از سوی رئیس هیئت استان

هیئت‌ها

یکشنبه, 20 آذر 1401 15:51

رئیس هیئت هندبال استان کردستان برنامه‌های هیئت متبوع خود را تشریح کرد.

تشریح برنامه‌های هندبال استان کردستان از سوی رئیس هیئت استان بزرگنمایی

عرفان سعیدی رئیس هیات هندبال استان کردستان در گفت‌گو با روابط عمومی فدراسیون در خصوص برنامه‌ها و عملکرد هیئت متبوع خود اظهار کرد: از ابتدای امسال گروهی را به عنوان مربیان مجرب هیئت هندبال استان به خصوص در شهرستان سنندج به عنوان مرکز استان به مدارس نواحی یک و دو این شهر فرستادیم. طبق فراخوانی که داشتیم از بین ۴۰۰ نفری که در این فراخوان حضور پیدا کرده بودند، در بخش دختران و پسران حدود ۱۳۰ نفر در بخش پایه، جذب خانه هندبال استان کردیم و در حال فعالیت هستند. همچنین شهرستان‌های دیوان‌دره، بیجار، بانه، دهگلان و قروه شروع به فعالیت کردند و در حال استعدادیابی در مدارس هستند.

وی افزود: باتوجه به مشکلاتی که هیئت این استان در گذشته داشته، اکثر هیئت‌های شهرستان‌ها فعالیت زیادی ندارند. تنها شهرستان‌هایی که در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان کار می‌کنند، در حال حاضر فقط سنندج و بیجار هستند.

رئیس هیئت هندبال استان کردستان خاطر نشان کرد: اکثر اعزام‌های تیم‌های استان به مسابقات باشگاهی و مناطق انجام شده و تیم‌های استان در این مسابقات حضور داشتند. همچنین تیم‌های بانوان و آقایان ما در مسابقات لیگ دسته یک نیز حضور دارند و به رقابت می‌پردازند.

سعیدی در پایان با اشاره به تلاش هیئت استان کردستان برای جذب حامی مالی، افزود: ما در این مدت یک حامی مالی جذب کردیم که کمک حال هندبال استان باشد و توانستیم خانه هندبال را برای استان ثبت کنیم. یک مجموعه ورزشی ۲ هزار نفری به عنوان خانه هندبال شهرستان سردشت ثبت شده و این مجموعه از نظر خوابگاه تجهیز شده است و بیشتر اردوهایی که برگزار می‌کنیم در این خانه مستقر هستند.



آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط