اطلاعیه

🔴دختران جوان ایران در گروهی سخت با رومانی، هلند و برزیل در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 2207

تشریح اقدامات هیئت هندبال استان کرمان از سوی سرپرست این هیئت

هیئت‌ها

شنبه, 19 فروردین 1402 11:19

سرپرست هیئت هندبال استان کرمان می‌گوید در سال ۱۴۰۱ توانستیم میزبان اولین دوره مسابقات استعدادیابی نوجوانان دختران انتخابی ملی کل کشور باشیم و این اتفاقی مهم در هندبال استان بود.

تشریح اقدامات هیئت هندبال استان کرمان از سوی سرپرست این هیئت بزرگنمایی

محبوبه نژادزمانی سرپرست هیئت هندبال استان کرمان در گفت‌گو با روابط عمومی فدراسیون هندبال در خصوص عملکرد هیئت متبوع خود طی سال ۱۴۰۱ اظهار کرد: در سالی گذشته و در بخش اعزام‌ها دو تیم بزرگسال و نونهال بانوان ساحلی کرمان به مسابقات کشوری اصفهان اعزام شدند، همچنین تیم نوجوان پسر استان در مسابقات ساحلی اصفهان حضور پیدا کرد. دو تیم از استان نیز به مسابقات امیدهای بانوان در شهرکرد اعزام شدند.   

وی افزود: تیم‌های دختر و پسر نونهالان استان در مسابقات استعدادهای برتر به میزبانی اصفهان شرکت کردند و تیم بانوان استان نیز به مسابقات دسته یک کشوراعزام شد. همچنین یک تیم در بخش بانوان در مسابقات لیگ برتر کشور داریم.

نژادزمانی عنوان کرد: در بخش داوری یک دوره کلاس داوری درجه سه در بخش بانوان در استان برگزار کردیم و دو دوره کلاس مربیگری سالنی درجه ۳، ویژه بانوان نیز در سطح استان برگزار شد. همچنین یک دوره تیپینگ را در استان برگزار کردیم.

سرپرست هیئت هندبال کرمان در پایان اظهار کرد: در سال ۱۴۰۱ میزبانی اولین دوره مسابقات استعدادیابی نوجوانان دختران انتخابی ملی کل کشور در دو دوره با حضور ۹۶ نفر را برگزار کردیم و همچنین میزبانی مسابقات هندبال ساحلی منطقه‌ای آقایان را بر عهده داشتیم.



آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط