اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد🔴دختران جوان ایران در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان در گروه A با رومانی، هلند و برزیل همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 2068

تراژدی تلخ برای هندبال جهان / کاپیتان تیم ملی ترکیه همراه فرزندش در زمین‌لرزه این کشور جان باخت

فدراسیون

سه شنبه, 25 بهمن 1401 17:03

کاپیتان تیم ملی هندبال ترکیه در زمین لرزه این کشور جان خود را از دست داد.

تراژدی تلخ برای هندبال جهان / کاپیتان تیم ملی ترکیه همراه فرزندش در زمین‌لرزه این کشور جان باخت بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، فدراسیون بین‌المللی هندبال در خبری به نقل از فدراسیون هندبال ترکیه، از جان باختن جمال کوتاهیا کاپیتان تیم‌های ملی هندبال سالنی و ساحلی ترکیه در اثر زمین‌لرزه مرگبار این کشور خبر داد.

کاپیتان تیم ملی هندبال ترکیه در هنگام مرگ ۳۲ سال داشت و جسد وی در کنار فرزندش در منزل مسکونی خود در شهر آنتاکیا پیدا شد.

وی بازیکن تیم هاتای بویوکشهیر بلدیه اسپور، صدرنشین لیگ ترکیه بود که در ۱۵ بازی خود ۱۴ برد و یک تساوی را کسب کرده است.

جمال کوتاهیا همچنین یکی از برترین بازیکنان هندبال ساحلی ترکیه نیز بود و در مسابقات هندبال ساحلی اروپا در سال ۲۰۲۱ امتیاز آورترین بازیکن این رقابت‌ها نام گرفت.


دو زمین‌لرزه بزرگ در ترکیه و سوریه تا کنون جان بیش از ۳۵ هزار نفر را گرفته است که شماری از ورزشکاران حرفه‌ای نیز در در میان این جانباختگان به چشم‌ می‌خورد.


تیم ملی هندبال ایران در تابستان امسال و در جریان بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی مقابل تیم ملی ترکیه به میدان رفته بود.


فدراسیون هندبال ایران نیز در پیامی وقوع زمین‌لرزه در کشور ترکیه جان‌باختن شمار زیادی از مردم این کشور از جمله کاپیتان تیم ملی هندبال ترکیه را به فدراسیون هندبال این کشور تسلیت گفت.

اخبار جهان هندبال

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط