اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد🔴دختران جوان ایران در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان در گروه A با رومانی، هلند و برزیل همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 2679

تجلیل از افتخار آفرینان هندبال ایران توسط ریاست محترم جمهور

از تیم‌های ملی هندبال در آئین تجلیل از قهرمانان و مدال‌آوران تجلیل شد.

تجلیل از افتخار آفرینان هندبال ایران توسط ریاست محترم جمهور بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، در آئین تجلیل از قهرمانان و مدال آوران و همچنین بدرقه کاروان ورزشی اعزامی ایران به بازی‌های آسیایی و پارآسیایی هانگژو ۲۰۲۲ که در سالن مرکز اجلاس سران برگزار شد، از تیم‌ ملی هندبال بزرگسالان کشورمان بخاطر کسب مدال برنز مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی و تیم ملی نوجوانان پسر کشورمان که نایب قهرمان آسیا شدند، تجلیل شد. 

آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور در این مراسم اظهار داشت: از قهرمانان کشورمان که پرچم پرافتخار جمهوری اسلامی را به اهتزاز درآوردند تشکر می‌کنم و باید قدردان قهرمانان ملی باشیم.

رئیس جمهور تصریح کرد: گسترش ورزش در جامعه موجب از بین رفتن خمودگی‌ها و بی‌نشاطی‌ می‌شود و باعث امید در میان آحاد جامعه خواهد شد.

آیت الله رئیسی خاطرنشان کرد: توجه به معیشت و شرایط شغلی قهرمانان و پیشکسوتان نیز از دیگر موارد حائز اهمیت و از نکاتی است که قهرمانان را برای ادامه مسیر مصمم‌تر می‌کند و کسانی که در مسیر قهرمانی قرار دارند را به این موضوع آینده قهرمانی آینده خوب و قابل توجهی است، دلگرم می کند.

در این مراسم از قهرمانان و مدال آوران که در دو سال اخیر موفق به کسب عناوین قهرمانی شده اند، تجلیل شد.

همچنین در آستانه اعزام کاروان ورزشی اعزامی ایران به بازی های آسیایی و پارآسیایی آئین بدرقه ورزشکاران ایرانی به بازی های هانگژو با حضور رییس جمهور انجام شد.

در این مراسم تنی چند از ورزشکاران کشورمان به نمایندگی از کاروان ورزشی اعزامی به بازی‌های هانگژو با قرائت قسم نامه‌ای، متعهد شدند همانند همیشه با احترام به قوانین کشور و ضمن رعایت کلیه قوانین حاکم در بازی‌ها، رقابتی جوانمردانه به‌عنوان جلوه‌ای از روحیه ایران و ایرانی در این آوردگاه به نمایش بگذارند.









اخبار مرتبط