اطلاعیه

🔴دختران جوان ایران در گروهی سخت با رومانی، هلند و برزیل در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 1747

تجليل رئیس فدراسیون هندبال از خانواده شهید عجمیان / اهدای پیراهن تیم ملی به شهید مدافع امنیت

فدراسیون بانوان

سه شنبه, 24 آبان 1401 20:06

رئیس فدراسیون هندبال از خانواده شهید مدافع امنیت تجلیل نمود.

تجليل رئیس فدراسیون هندبال از خانواده شهید عجمیان / اهدای پیراهن تیم ملی به شهید مدافع امنیت بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، در جریان برگزاری مسابقات هفته هفتم لیگ برتر هندبال کشور که با نام "بزرگداشت شهید سید روح‌الله عجمیان" دنبال شد علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال از خانواده این شهید مدافع امنیت تجلیل به عمل آورد.


پاکدل با حضور در سالن برگزاری مسابقه رعد پدافند البرز و نیروی زمینی شهید شاملی کازرون در بین دو نیمه این دیدار با اهدای نمادین پیراهن تیم ملی و نیز لوح یادبودی به خانواده شهید عجمیان یاد و خاطره این شهید مدافع امنیت را گرامی داشت.


در این مراسم حمید‌رضا عزتی دبیر فدراسیون، مرتضی حسن‌پور نایب رئیس فدراسیون، روح‌الله اکرمی‌نیا مدیر اجرایی فدراسیون و سرپرست تیم ملی و ایرج رضایی سرپرست کمیته امور استان‌های فدراسیون هندبال نیز حضور داشتند.


با تصمیم فدراسیون هندبال هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر با عنوان " گرامی‌داشت شهید مدافع امنیت سید روح‌الله عجمیان" نامگذاری شده بود.





آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط