اطلاعیه

🔴دختران جوان ایران در گروهی سخت با رومانی، هلند و برزیل در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 2266

تثبیت سنگ آهن بافق در صدر جدول؛ تکلیف صعود به فینال در هفته آخر

بانوان مسابقات

جمعه, 08 اردیبهشت 1402 13:08

هفته سیزدهم لیگ برتر بانوان امروز جمعه هشتم اردیبهشت ماه با برگزاری دو دیدار پیگیری شد و طی آن تیم‌های سنگ آهن بافق و شهیدچمران لارستان با پیروزی از زمین مسابقه خارج شدند.

تثبیت سنگ آهن بافق در صدر جدول؛ تکلیف صعود به فینال در هفته آخر بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، تیم صدر جدولی سنگ آهن بافق با هدایت سیده مریم فخری با پیروزی یک نیمه‌ای 15-9برابر میزبان خود یعنی فولاد هرمزگان با هدایت فاطمه محمدخانی به رختکن رفت و در نیمه دوم هم توانست 31-19 نماینده استان هرمزگان  در لیگ برتر را شکست دهد تا همچنان در رده نخست جدول تکیه زده و جایگاه خود را تثبیت کند. 

در دیگر این هفته و در شهر ملایر، تیم شهید چمران لارستان با هدایت معصومه بذرکار که نیم نگاهی به دیدار فولادهرمزگان و سنگ آهن بافق در بندرعباس داشت، توانست تیم غدیر را شکست دهد. در این دیدار نماینده استان فارس توانست در نیمه نخست با نتیجه17-14و  در مجموع 38-29 شاگردان مژگان ملکی در تیم غدیر ملایر را شکست دهند.

بدین ترتیب و با احتساب نتایج این هفته، تیم سنگ آهن بافق در صدر جدول باقی ماند و تیم شهید چمران لارستان نیز با عبور از سد غدیر ملایر، خود را بیش از هر زمان دیگر نزدیک به حضور در جمع چهار تیم برتر لیگ بانوان می بیند.


در اضلاع مثلث مدعیان قهرمانی کار سنگ آهن بافق، سپاهان مدافع عنوان قهرمانی و شهید شاملی کازرون برای صعود به فینال به اما و اگر و هفته پایانی کشید.

نتایج کامل دیدارهای امروز به این شرح است:
فولاد هرمزگان ۱۹_ سنگ آهن بافق ۳۱
غدیر ملایر۲۹ _ شهید چمران لارستان ۳۸


شایان ذکر است که بعلت عدم حضور تیم های شهرداری ماهان و شیشه قزوین به ترتیب مقابل فولاد مبارکه سپاهان و شهید شاملی کازرون ، این دو دیدار برگزار نشد.

لیگ برتر بانوان

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط