اطلاعیه

🔴دختران جوان ایران در گروهی سخت با رومانی، هلند و برزیل در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 897

تاسیس نخستین آکادمی بین‌المللی هندبال آسیا در ایران

فدراسیون

یکشنبه, 24 بهمن 1400 23:33

نخستین آکادمی بین‌المللی هندبال آسیا در ایران تاسیس شد.

تاسیس نخستین آکادمی بین‌المللی هندبال آسیا در ایران بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، اولین  آکادمی بین‌المللی هندبال آسیا توسط علیرضا حبیبی مدرس فدراسیون بین‌المللی هندبال جهانی و فدراسیون هندبال آسیا و سرمربی اسبق تیم ملی هندبال ایران راه‌اندازی شد.


علیرضا حبیبی مالک باشگاه ورزشی و آکادمی ورزش گستران طلایی با اخذ مجوز از فدراسیون هندبال آسیا و فدراسیون هندبال ایران، نخستین آکادمی بین‌المللی ورزش هندبال را در ایران تاسیس نمود که در خصوص برگزاری کلیه سمینارها و همایش‌های آموزشی و کمپ‌های تمرینی بین‌المللی ویژه بازیکنان، مربیان، داوران، ناظران و تورنمنت‌های بین‌المللی فعالیت خواهد داشت.


قابل توجه است گواهینامه‌های صادره از طرف این باشگاه و آکادمی مورد تائید فدراسیون هندبال آسیا و فدراسیون هندبال ایران خواهد بود.


تعداد زیادی از کارشناسان و مدرسان برجسته جهان با دعوت علیرضا حبیبی به عضویت این آکادمی درآمده تا در خصوص اهداف این آکادمی در جهت رشد و توسعه هندبال در سطح آسیا و جهان وی را همراهی نمایند.



آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط