اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد🔴دختران جوان ایران در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان در گروه A با رومانی، هلند و برزیل همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 1118

تاریخ به وقت دختران هندبالیست/ کسب اولین مدال طلای بانوان هندبال ایران

فدراسیون بانوان

چهارشنبه, 03 فروردین 1401 15:12

اولین طلای هندبال بانوان ایران کسب شد.

تاریخ به وقت دختران هندبالیست/ کسب اولین مدال طلای بانوان هندبال ایران بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، تیم ملی هندبال نوجوانان دختر ایران با پیروزی مقابل سوریه تاریخ‌ساز شد و نخستین مدال طلای هندبال بانوان ایران را بدست آورد.


 دختران ملی‌پوش هندبال نوجوانان ایران در برابر سوریه با نتیجه ۳۶ بر ۲۱ به پیروزی دست یافتند. ملی پوشان ایران در نیمه نخست این دیدار نیز با نتیجه ۱۷ بر ۸ به پیروزی رسیدند.


دختران ملی‌پوش هندبال نوجوانان ایران پیش از این دیدار موفق شده بودند مقابل ازبکستان، قزاقستان میزبان و هند به پیروزی دست یابند و با پیروزی مقابل سوریه مدال طلای خود را در تاریخ این رقابت‌ها ثبت نمایند.

پیش از این نیز تیم های ملی هندبال بانوان بزرگسالان و جوانان ایران جهانی شده بودند و با کسب سهمیه مسابقات جهان توسط دختران نوجوان، تمامی رده های سنی بانوان ایران سهمیه حضور در رقابتهای قهرمانی جهان را کسب کردند.

تیم ملی هندبال بانوان

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط