اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد🔴دختران جوان ایران در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان در گروه A با رومانی، هلند و برزیل همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 914

بهنام نیا: هم در دفاع و هم در حمله هماهنگی خوبی داشتیم

گفت‌و‌گو

پنجشنبه, 28 بهمن 1400 21:18

بازیکن ذوب آهن ابراز امیدواری کرد روند خوب تیم در بازی‌های آینده ادامه داشته باشد و امتیازات لازم به اندوخته ذوب آهن اضافه شود.

بهنام نیا: هم در دفاع و هم در حمله هماهنگی خوبی داشتیم بزرگنمایی

 محمد مهدی بهنام نیا بازیکن ذوب آهن پس از پیروزی مقابل پاس ناجا قم در چهارچوب مرحله نخست دور برگشت لیگ برتر هندبال در گفت‌گو با روابط عمومی فدراسیون هندبال گفت: خوشبختانه یک بازی خوب را در اولین بازی دور برگشت لیگ برتر داشتیم. 


وی افزود: چند نفر از بازیکنان تیم در نیم فصل دچار مصدومیت شدند ولی توانستیم بازیکنانی را جایگزین آنها کنیم و هم در دفاع و هم در حمله هماهنگی خوبی را داشته باشیم و تمریناتی که طی تعطیلات نیم فصل انجام داده بودیم را به نحو احسن در زمین پیاده کنیم. 


بهنام نیا ادامه داد: امیدوارم بتوانیم این روند را ادامه بدهیم و در بازی‌های دیگر که بسیار مهم است، امتیاز لازم را کسب کنیم.


لازم به ذکر است ذوب آهن اصفهان با نتیجه 36 بر 13 پاس ناجا قم را شکست داد. 


لیگ برتر مردان

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط