اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد🔴دختران جوان ایران در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان در گروه A با رومانی، هلند و برزیل همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 2723
نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی هانگژو؛

بهنام نیا: لحظات نفسگیری داشتیم/ مطمئنا در دور بعد بازی‌های بهتری به نمایش می‌گذاریم

آقایان گفت‌و‌گو

چهارشنبه, 05 مهر 1402 12:35

بازیکن تیم ملی هندبال اطمینان داد ملی‌پوشان در دور بعدی بازی‌های آسیایی، نمایش بهتری در زمین به نمایش می‌گذارند.

بهنام نیا: لحظات نفسگیری داشتیم/ مطمئنا در دور بعد بازی‌های بهتری به نمایش می‌گذاریم بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، محمدمهدی بهنام‌نیا، بازیکن تیم ملی هندبال کشورمان پس از دیدار با عربستان و صعود به مرحله بعدی در بازی‌های آسیایی گفت: بازی بسیار سختی بود اما با تلاش جوانان و باتجربه‌های تیم توانستیم از پس این بازی بربیایم. 

وی افزود: لحظات بسیار سختی را پست سر گذاشتیم بخصوص لحظات پایانی این دیدار بسیار نفسگیر دنبال شد اما خداروشکر که توانستیم نتیجه مطلوبی بگیریم و به دور بعد صعود کنیم.

بهنام‌نیا ادامه داد: دور بعدی جای اشتباه نیست و اگر بخواهیم موفقیتی به دست بیاریم باید از این سه بازی مرحله مقدماتی تجربه کسب کنیم و مطمئنا بازی‌های بهتری به نمایش می‌گذاریم. 

لازم به یادآوری است تیم ملی هندبال با تساوی مقابل عربستان و به دلیل تفاضل گل بهتر به همراه ژاپن به مرحله بعدی بازی‌های آسیایی صعود کرد. 


تیم ملی هندبال مردان

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط