اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد🔴دختران جوان ایران در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان در گروه A با رومانی، هلند و برزیل همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 2698

بهنام‌نیا: بازی‌های آسیایی میدان بزرگی است/ برای موفقیت هم قسم شدیم هر چند که کار سختی داریم

آقایان گفت‌و‌گو

دوشنبه, 27 شهریور 1402 15:31

بازیکن تیم ملی هندبال شرایط بدنی و هماهنگی تیم را بالا دانست و ابراز امیدواری کرد تیم ملی به حداکثر هماهنگی برای حضور در بازی‌های آسیایی برسد.

بهنام‌نیا: بازی‌های آسیایی میدان بزرگی است/ برای موفقیت هم قسم شدیم هر چند که کار سختی داریم بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، محمدمهدی بهنام‌نیا بازیکن تیم ملی هندبال در آخرین جلسه تمرین تیم پیش از عزیمت به هانگژو گفت: در نهایت پس از یکسال وقفه بازی‌های آسیایی هانگژو از چند روز دیگر شروع می‌شود. بازی‌های آسیایی میدان بزرگی است و قطعا هر رشته و هر کشوری برای حضور در این مسابقات نیاز به حداکثر آمادگی دارد. 

وی افزود: ما نیز از دو ماه پیش اردوی خوبی را در صربستان برگزار کردیم و هم روی بدنسازی کار کردیم و هم چند بازی تدارکاتی داشتیم و از لحاظ بدنی در شرایط خوبی هستیم. از 20 شهریور هم در آخرین اردوی آماده‌سازی روی نقاط تکنیکی و تاکتیکی کار کردیم. شرایط بدنی و هماهنگی تیم بالاست و امیدوارم به حداکثر هماهنگی برسیم. 

بهنام‌نیا ادامه داد: قطعا هر تیمی که بخواهد در مسیر موفقیت قدم بگذارد، نباید با ناامیدی وارد رقابت‌ها شود. گروه سختی داریم و شروع سختی هم داریم اما برای موفقیت هم قسم شدیم. اگر بتوانیم مرحله مقدماتی بازی‌ها را با موفقیت پشت سر بگذاریم، در ادامه کار راحت‌تری پیش رو داریم.

وی در پایان گفت: امیدوارم بازی خوبی مقابل ژاپن انجام دهیم و مانند مسابقات کشورهای اسلامی، عربستان را که حریف آخر دور مقدماتی هست با اختلاف شکست دهیم.



تیم ملی هندبال مردان

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط