اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد🔴دختران جوان ایران در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان در گروه A با رومانی، هلند و برزیل همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 2778
هندبال انتخابی المیپک پاریس؛

بهشاد فاتحی زاده: سطح مسابقات جوانان و بزرگسالان متفاوت است/ خوشحالم که برای اولین بار در این رویداد بزرگ شرکت می‌کنم

آقایان گفت‌و‌گو

چهارشنبه, 26 مهر 1402 10:04

بازیکن تیم ملی هندبال ایران گفت: ترکیب تیم ملی نسبت به بازی های آسیایی هانگژو تغییر زیادی کرده و امیدوارم با این تغییرات خوب بتوانیم نتیجه دلخواه را هم بگیریم.

بهشاد فاتحی زاده: سطح مسابقات جوانان و بزرگسالان متفاوت است/ خوشحالم که برای اولین بار در این رویداد بزرگ شرکت می‌کنم بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، بهشاد فاتحی زاده، بازیکن تیم ملی هندبال ایران درباره حضور در ترکیب تیم‌ملی هندبال در مسابقات انتخابی المپیک گفت: من برای نخستین بار همراه با تیم ملی به مسابقات مهم انتخابی المپیک اعزام می‌شوم و البته باید بگویم سطح مسابقات جوانان و بزرگسالان تفاوت بسیاری دارد. 

وی افزود: در گروه سختی در انتخابی المپیک پاریس قرار داریم اما امیدوارم بتوانیم عملکرد خوبی داشته باشیم. 

فاتحی زاده ادامه داد: ترکیب تیم ملی نسبت به بازی های آسیایی هانگژو تغییر زیادی کرده و ۷ بازیکن جوان و جدید به ترکیب تیم اضافه شده و در نتیجه تیم جوانتر شده است. 

وی در پایان گفت: امیدوارم با این تغییرات خوب بتوانیم نتیجه دلخواه را هم بگیریم.

لازم به یادآوری است تیم ملی هندبال کشورمان در نخستین بازی خود در مسابقات انتخابی المپیک پاریس 26 مهر به مصاف ژاپن می‌رود.


تیم ملی هندبال مردان

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط