اطلاعیه

🔴دختران جوان ایران در گروهی سخت با رومانی، هلند و برزیل در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 1389

برگزاری کلاس آموزشی همسان‌سازی دوره‌های مربیگری درجه ۳ هندبال برای مدرسین

آموزش

چهارشنبه, 11 خرداد 1401 11:36

رئیس کمیته آموزش و مربیان فدراسیون هندبال همسان‌سازی دوره‌های مربیگری درجه ۳ هندبال برای مدرسین را امری در راستای شکوفایی حوزه آموزش در آینده عنوان کرد.

برگزاری کلاس آموزشی همسان‌سازی دوره‌های مربیگری درجه ۳ هندبال برای مدرسین بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، فرید علیمرادی رئیس کمیته آموزش و مربیان فدراسیون در رابطه با برگزاری کلاس آموزشی همسان‌سازی دوره‌های مربیگری درجه ۳ هندبال برای مدرسین اظهار کرد: مرحله دوم همسان سازی آموزش دوره‌های مربیگری درجه ۳ از هشتم خردادماه به مدت سه روز به صورت آنلاین و با حضور مدرسین دعوت شده برگزار شد.


وی افزود: مرحله اول این دوره در اسفندماه سال گذشته به مدت سه روز برگزار گردید و در این دوره کلیه سرفصل‌های مربیگری درجه ۳ بر اساس جدیدترین متدهای آموزشی کشورهای صاحب سبک در هندبال محتواسازی شده و این محتواهای آموزشی برای مدرسین به طور کامل جهت تدریس در دوره‌های مربیگری ارائه می‌گردد. همچنین بعد از پایان دوره این فیلم‌ها و پاورپوینت‌ها در اختیار مدرسین قرار می گیرد.


علیمرادی در پایان خاطرنشان کرد: از این تاریخ به بعد کلیه دوره‌های مربیگری درجه ۳ بر اساس این سرفصل با محتوای آموزشی در همه نقاط کشور به صورت یکسان تدریس می‌شود. امید است با آموزش یکپارچه و بروز در سطح کشور شاهد رشد و شکوفایی هندبال در سالیان آتی باشیم.


کمیته آموزش و مربیان

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط