اطلاعیه

🔴دختران جوان ایران در گروهی سخت با رومانی، هلند و برزیل در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 419

برگزاری وبینار آموزشی ثبت نام در سامانه « هندبال من»

آموزش

چهارشنبه, 19 آبان 1400 09:54

وبینار آشنایی با فرآیند ثبت‌نام باشگاه‌ها در سامانه myhandball.ir امروز (چهارشنبه) برگزار می شود.

برگزاری وبینار آموزشی ثبت نام در سامانه « هندبال من» بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، کمیته مسابقات فدراسیون هندبال اعلام کرد با توجه به لزوم ثبت نام کلیه تیم‌های شرکت‌کننده در سامانه «هندبال من» و با توجه به مشکلات مطرح شده برخی از تیم‌ها در نحوه ثبت‌نام، بارگذاری اطلاعات و واریز مبلغ، وبینار آشنایی با فرآیند ثبت نام باشگاه‌ها در این سامانه را برگزار می‌کند.

این وبینار آموزشی با همکاری کمیته مسابقات فدراسیون هندبال و مسئول سامانه «هندبال من» برای تیم‌های شرکت‌کننده در مسابقات دسته یک آقایان، بانوان، نونهالان و جوانان برگزار می‌شود. 

کمیته مسابقات اعلام کرد حضور یک نماینده از تیم‌های حاضر در لیگ دسته یک و دسته دو آقایان و بانوان و همچنین تیم‌های متقاضی حضور در رقابت‌های نونهالان، نوجوان و جوانان که نیاز به بارگذاری قرارداد بازیکنان خود دارند، در این وبینار الزامی است. لازم به ذکر است عدم ثبت نام در سامانه «هندبال من» به منزله انصراف از شرکت در مسابقات است و از پذیرش تیم ممانعت به عمل می‌آید.

این وبینار آموزشی امروز، چهارشنبه ۱۹ آبان، از ساعت ۱۹ تا ۲۰ در سامانه اسکای روم در لینک https://www.skyroom.online/ch/handballcmc/division1 برگزار می شود. شرکت کنندگان به هنگام ورود روی گزینه مهمان کلیک کنند و پس از وارد شدن، حتما نام و نام خانوادگی خود را بنویسید.




آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط