اطلاعیه

🔴 سرمربی جدید تیم ملی هندبال ایران معرفی شد🔴

کد مطلب: 1425

برگزاری نشست کمیته پیشکسوتان فدراسیون هندبال / برنامه‌ریزی برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر مسابقات هندبال پیشکسوتان

فدراسیون

پنجشنبه, 26 خرداد 1401 22:55

نشست کمیته پیشکسوتان فدراسیون هندبال برگزار شد.

برگزاری نشست کمیته پیشکسوتان فدراسیون هندبال / برنامه‌ریزی برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر مسابقات هندبال پیشکسوتان بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، نشست کمیته پیشکسوتان فدراسیون هندبال با حضور اعضا و با موضوع برگزاری مسابقات پیشکسوتان در سال پیش رو و نیز تجلیل از پیشکسوتان رشته هندبال برگزار شد.


علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال در این نشست ضمن تاکید بر نقش کلیدی و مهم پیشکسوتان در پیشرفت رشته هندبال، خاطرنشان کرد: این روزها که شاهد درخشش هندبال در عرصه‌های داخلی و بین‌المللی هستیم، نباید نقش پیشکسوتانی که سال‌ها برای توسعه هندبال کشور زحمات زیادی را کشيده‌اند فراموش کرد. خوشحالیم که امروز هندبال در عرصه‌های مختلف سربلند شده و این موفقیت‌ها سبب خرسندی خانواده هندبال کشور به ویژه پیشکسوتان این رشته شده است.


وی خاطرنشان کرد: پیشکسوتان همچون چراغ راهی هستند که مسیر را به ما نشان می‌دهند و همواره از مشورت پیشکسوتان برای برنامه‌ریزی و حرکت رو به جلو در فدراسیون هندبال بهره برده‌ایم. طی سال‌های اخیر در برنامه‌های متعددی بنا بر وظیفه خود از پیشکسوتان هندبال در سراسر کشور قدردانی نموده‌ام و همچنان نیز در این مسیر خواهم ماند.


پاکدل همچنین در بخش دیگر از این نشست بر برگزاری مسابقات هندبال پیشکسوتان به صورت ویژه تاکید کرد و گفت: با توجه به بهبود شرایط کرونا تلاش خواهیم کرد امسال مسابقات هندبال پیشکسوتان را هرچه باشکوه‌تر برگزار کنیم و امیدواریم شاهد حضور پررنگ پیشکسوتان هندبال کشور در این رویداد باشیم.


در این نشست برنامه‌ریزی‌های مرتبط با برگزاری مسابقات هندبال پیشکسوتان کشور انجام شد و مقرر گردید تا این رویداد در سال جاری به صورت ویژه‌ای برگزار شود.


لازم به ذکر است خبرهای تکميلی در زمینه مسابقات هندبال پیشکسوتان کشور از سوی فدراسیون هندبال متعاقبا اطلاع‌رسانی خواهد شد.

سید ابوالحسن مهدوی، جلال کوزه‌گری، تقی ناری، کریم پورضرابیان، محمود یوسفیان، سید حسن حسینی، قاسم شعبانپور و علی سوری زرگر رئيس کمیته پیشکسوتان،  حاضرین در این نشست بودند.


مرتضی حسن‌پور نایب رئیس فدراسیون هندبال نیز در این نشست حضور داشت.

اخبار فدراسیون هندبال

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط