اطلاعیه

🔴دختران جوان ایران در گروهی سخت با رومانی، هلند و برزیل در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 1380

برگزاری نشست کمیته‌های آموزش و مربیان هیئت‌های استانی سراسر کشور

فدراسیون آموزش

سه شنبه, 03 خرداد 1401 11:45

نشست کمیته‌های آموزش و مربیان هیئت‌های استانی هندبال سراسر کشور برگزار شد.

برگزاری نشست کمیته‌های آموزش و مربیان هیئت‌های استانی سراسر کشور بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، نخستین رؤسای کمیته آموزش و مربیان هیئت‌های استانی سراسر کشور در سال ۱۴۰۱ با حضور رئیس و دبیر کمیته آموزش و مربیان فدراسیون هندبال به صورت آنلاین برگزار شد.


برگزار دوره‌های آموزشی مربیگری و دانش افزایی، اهتمام در رفع مشکلات مربیان استانی، برگزاری جلسات هم‌اندیشی هفتگی و ماهیانه مربیان استانی، تشکیل کانون مربیان استان‌ها، اطلاع‌رسانی صحیح دوره‌های آموزشی، ارسال فیلم تمرینات تیم ملی بزرگسالان به استان‌ها جهت استفاده مربیان در جهت افزایش دانش مربیان و رتبه‌بندی کمیته آموزش مربیان استان‌ها در سال ۱۴۰۰ و تقدیر از استان‌های برتر از جمله مواردی بود که از سوی فرید علیمرادی رئیس کمیته آموزش و مربیان فدراسیون مطرح شد.


همچنین علی غفاری دبیر کمیته آموزش و مربیان نیز توضیحاتی در خصوص اعتبار و تمدید کارت‌های مربیگری و اطلاعات تکمیلی در خصوص ثبت‌نام‌ها در سامانه هندبال من ارائه نمود. در ادامه روسای کمیته‌های استانی گزارشی از عملکردهای استانی خود ارائه نموده و نقطه نظرات خود را زمینه‌های مختلف مطرح کردند.


در پایان رتبه‌بندی کمیته‌های آموزش و مربیان استانی در سال ۱۴۰۰ اعلام گردید و استان‌های البرز، خوزستان و تهران حائز رتبه ممتاز شدند و استان‌های خراسان رضوی، کرمان، مازندران، گلستان، فارس، کرمانشاه، مرکزی، سمنان لرستان عملکرد مناسبی داشتند که از این استان‌ها تقدیر به عمل آمد.

اخبار مرتبط