اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد🔴دختران جوان ایران در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان در گروه A با رومانی، هلند و برزیل همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 975

برگزاری نشست ستاد رقابت‌های هندبال ساحلی قهرمانی آسیا / تاکید رئیس فدراسیون بر برگزاری مسابقات با بهترین شرایط

ساحلی

چهارشنبه, 04 اسفند 1400 14:08

نشست ستاد رقابت‌های هندبال ساحلی قهرمانی آسیا برگزار شد.

برگزاری نشست ستاد رقابت‌های هندبال ساحلی قهرمانی آسیا / تاکید رئیس فدراسیون بر برگزاری مسابقات با بهترین شرایط بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، نشست ستادی میزبانی رقابت‌های هندبال ساحلی قهرمانی آسیا با هدف نیازسنجی‌های مرتبط با این میزبانی با حضور رئیس فدراسیون هندبال برگزار شد. 


در این نشست علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال با تاکید بر اهمیت میزبانی از رقابت‌های قهرمانی آسیا تاکید کرد: تمامی تلاش فدراسیون هندبال برگزاری مسابقات ساحلی قهرمانی آسیا با بهترین کیفیت است و در این زمینه تمامی بخش‌ها باید همراهی و هماهنگی حداکثری را داشته باشند.


وی افزود: علاوه بر میزبانی شایسته تمامی تلاش ما ایستادن بر سکوی این مسابقات است. با برنامه‌ریزی صورت گرفته تیم‌های ملی هندبال ساحلی نوجوانان و بزرگسالان با آمادگی خوبی پا به مسابقات قهرمانی آسیا خواهند گذاشت تا روند موفقیت‌های تیم‌های ملی هندبال در ماه‌های اخیر تکمیل شود.


در این نشست دیگر حاضرین نیز گزارشی از اقدامات صورت گرفته برای میزبانی رقابت‌های قهرمانی آسیا را عنوان نمودند.


رقابت‌های هندبال ساحلی قهرمانی آسیا از دوم لغایت یازدهم فروردین‌ماه 1401 به میزبانی جزیره کیش برگزار می‌شود.

اخبار فدراسیون هندبال

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط