اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 3338
دبیرکل فدراسیون هندبال خبر داد:

برگزاری نخستین دوره لیگ هندبال ساحلی مردان در مرداد ماه

ساحلی

یکشنبه, 20 خرداد 1403 13:41

نخستین دوره لیگ هندبال ساحلی مردان در مرداد ماه برگزار می‌شود.

برگزاری نخستین دوره لیگ هندبال ساحلی مردان در مرداد ماه بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، دبیرکل این فدراسیون با اعلام این خبر گفت: جدول مسابقات هندبال ساحلی در دو بخش زنان و مردان سال 1403 آماده و به استان‌ها ارسال شده است. 

علی اکبر خوشنویس زارچ افزود: هندبال ساحلی کشورمان از سال‌های گذشته سابقه و عملکرد خوبی در ورزش کشور داشته طوری که در این رشته دارای مقام‌های آسیایی و جهانی هستیم به طور مثال کسب دو مدال طلا در قهرمانی آسیا در بخش نوجوانان و بزرگسالان مردان در سال 1401 و همچنین نخستین مدال جهانی در مسابقات هندبال ساحلی قهرمانی نوجوانان در یونان در ویترین افتخارات ورزش کشور می درخشد بنابراین برگزاری نخستین دوره لیگ ساحلی کشور به ارتقای سطح کیفیت تیم‌های ملی هندبال ساحلی منجر خواهد شد. 

وی ادامه داد: بنابراین براساس تقویم مسابقات هندبال ساحلی، برای نخستین بار لیگ برتر هندبال ساحلی باشگاه‌های مردان کشور از مرداد ماه سال جاری آغاز می‌شود. 

خوشنویس زارچ اضافه کرد: همچنین مسابقات ساحلی نوجوانان و بزرگسالان انتخابی تیم ملی مردان در تیر ماه، مسابقات نونهالان پسر در شهریور و جوانان باشگاه‌ها و دسته‌جات آزاد در مهرماه برگزار می‌شود. در بخش زنان نیز مسابقات ساحلی بزرگسالان در تیر، نوجوانان و جوانان در شهریور و  جوانان باشگاه‌ها و دسته‌جات آزاد در شهریور ماه برگزار می‌شود. 


هندبال ساحلی

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط