اطلاعیه

🔴 نصب کفپوش استاندارد هندبال Gerflor در تالار هندبال فدراسیون پس از سال‌ها 🔴

کد مطلب: 3455
اعضای کمیته فنی تیم‌های ملی هندبال بانوان معرفی شدند؛

برگزاری نخستین جلسه کمیته فنی تیم‌های‌ ملی بانوان با حضور اعضا

بانوان

چهارشنبه, 17 مرداد 1403 08:27

نخستین جلسه کمیته فنی تیم‌های‌ ملی بانوان با حضور اعضا تشکیل جلسه داد.

برگزاری نخستین جلسه کمیته فنی تیم‌های‌ ملی بانوان با حضور اعضا بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، نخستین جلسه کمیته فنی تیم‌های ملی هندبال بانوان ایران با حضور کارشناسان حوزه هندبال بانوان و همچنین مربیان و مدیر تیم‌های ملی هندبال بانوان و سرپرست تیم ملی هندبال جوانان دختر برگزار شد. 

نائب رئیس بانوان فدراسیون هندبال درخصوص برگزاری این جلسه اظهار داشت: کمیته فنی تیم‌های ملی بانوان به عنوان یک مجموعه مشورتی برای شناسایی نقاط ضعف تیم‌های ملی و دستیابی به اهداف تعیین شده تشکيل جلسه داد.

افسانه دهقانی ادامه داد: این خط مشی برای دنبال کردن یک نقشه راه در راستای برنامه ریزی و اجرای فعالیت‌های مختلف ملی عمل می‌کند و آسیب‌شناسی و ارائه پیشنهادات برای حفظ و اثربخشی در عملکرد تیم‌های ملی بسیار کمک رسان است.

وی افزود: اهداف کمیته ملی شامل ارائه راهکارها و پیشنهاداتی برای بهبود و توسعه عملکرد تیم‌های ملی است که به کمک همکاری‌های مشترک تحقق می‌یابد و به ارتقای سطح کیفی تیم‌های ملی کمک می‌کند.  تدوین استاندارهای فنی، نظارت بر عملکرد تیم‌های ملی، ارائه راهکارهای مفید جهت بهبود وضعیت تیم، ارائه برنامه برای ارتقای سطح کیفی تیم‌های ملی و استراتژی‌های مناسب برای ارتقای سطح کیفی مربیان از دیگر اهداف تشکیل این کمیته است.

دهقانی بیان داشت:با ابلاغ رییس فدراسیون خانم‌ها یوسف، غارسی، احمدی نیا، کیانی و خاوری به عضویت کمیته فنی در آمدند و در نخستین جلسه که با حضور علیرضا پاکدل، رییس فدراسیون، برگزار شد، خانم‌ها مرضیه یوسف، ناهید غارسی، مینا کیانی و زهرا احمدی نیا و همچنین ایرج رضایی رییس سازمان تیم های ملی،  مهدی رهبری و نشمین شافعیان،  کادر تیم ملی جوانان بانوان، و مریم رضائیان،  مدیر تیم‌های ملی بانوان، حضور داشتند و ضمن ارائه عملکرد تیم در مسابقات قهرمانی جوانان دختر در مقدونیه، وضعیت تیم و آنالیز بازیکنان و سیستم‌های بازی نیز مورد بحث و کارشناسی قرار گرفت و اعضای کمیته فنی نیز نقطه نظرات فنی خود را در مورد این تیم ارائه دادند.

وی افزود: همچنین در خصوص شرایط بازیکنان دعوتی و برگزاری اردوها برای بیستمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی زنان آسیا که پاییز امسال به میزبانی قزاقستان برگزار می‌شود، بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

دهقانی در پایان گفت: تشکیل تیم‌های ملی نونهالان در چند منطقه کشور برای سهولت حضور بازیکنان این رده سنی در اردوها و به کارگیری مربیان در این اردوها با نگاه توسعه محور و پشتوانه‌سازی از تصمیمات این کمیته بود و امیدوارم بهترین تصمیمات را با این نگاه برای توسعه و پیشرفت هندبال بانوان اتخاذ کنیم.

تیم ملی هندبال جوانان دختر

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط