اطلاعیه

🔴 سرمربی جدید تیم ملی هندبال ایران معرفی شد🔴

کد مطلب: 461

برگزاری مسابقات هندبال نونهالان انتخابی تیم ملی

مسابقات

دوشنبه, 01 آذر 1400 14:17

مسابقات هندبال نونهالان پسر باشگاه ها و دستجات آزاد كشور انتخابی تیم ملی در یزد برگزار می‌شود.

برگزاری مسابقات هندبال نونهالان انتخابی تیم ملی بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، این فدراسیون در نامه‌ای به باشگاه‌های سنگ آهن بافق، آکادمی پارس بوشهر، فروسلیس ایران سمنان، مهر پویان شهرکرد، شهرداری آیسک خراسان جنوبی، خراسان شمالی، لرستان، ولی عصر کرمان، کنگان، ایلام، پیشگامان یزد، فولاد مبارکه سپاهان، شهید چمران لارستان، همدان، المپیک فرخشهر شهرکرد، دزفول، شهرداری ساوه، قزوین، ذوب‌آهن، مشهد، نجف‌آباد، زرند كرمان، فرازبام خائیز دهدشت، نام‌آوران بهبهان، سنندج، جهرم، سورنا دامغان، شهرداری سوران زاهدان و پاسارگاد چهارمحال و بختیاری اعلام کرد که کمیته های مسابقات و استعدادیابی فدراسیون هندبال در نظر دارد مسابقات هندبال نونهالان پسر باشگاه‌ها و دستجات آزاد كشور را به صورت متمرکز در شهر یزد از 5 تا 11 آذر جهت انتخاب بازیکنان تیم ملی برگزار کند.

این مسابقات زیر نظر مربی تیم ملی برگزار می‌شود.

ارائه آلبوم تیمی و لیست مشخصات با تایید هیئت هندبال استان مربوطه، ارائه اصل و کپی شناسنامه و کارت بیمه ورزشی، ارائه گواهی سناد عکس دار از مدرسه محل تحصیل، ارائه یک قطعه عکس جهت صدور کارت و ارائه رضایت نامه بازیکنان غیر بومی برای شرکت در این مسابقات الزامی است.

پذیرش بازیکنان و کادرفنی از طریق سامانه «هندبال من» از 26 آبان ماه آغاز شده و تا 3 آذر ادامه دارد.

در صورت استفاده از بازیكن غیر بومی داشتن رضایت نامه از هیئت هندبال استان مربوطه الزامی است به استثناء بازیکنانی که قرارداد آنها در فدراسیون برای آن باشگاه ثبت شده است. هر تیم شامل ۱۴ بازیکن متولد ( یازدهم دی ماه سال 1384 به بالا ) و ۲ نفر همراه جمعاً 16 نفر است.

لازم به ذکر است انجام تست PCR دو یا سه روز قبل از اعزام در محل سکونت گرفته شد و اصل نتیجه آن باید به نماینده فدراسیون تحویل داده شود در غیر این صورت از پذیرش تیم جلوگیری خواهد شد.


کمیته استعدادیابی

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط