اطلاعیه

🔴 سرمربی جدید تیم ملی هندبال ایران معرفی شد🔴

کد مطلب: 1514

برگزاری مراسم بزرگداشت هفته جهانی هندبال

فدراسیون

یکشنبه, 26 تیر 1401 22:34

مراسم بزرگداشت هفته جهانی هندبال برگزار شد.

برگزاری مراسم بزرگداشت هفته جهانی هندبال بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، عصر روز یکشنبه ۲۶ تیرماه مراسم بزرگداشت هفته جهانی هندبال از سوی فدراسیون هندبال ایران برگزار شد.


در این مراسم که با حضور رئیس فدراسیون هندبال ایران، ملی‌پوشان، مربیان، خردسالان و خانواده‌های علاقه‌مند به هندبال برگزار شد حاضرین با برگزاری مراسمی و همچنین آموزش هندبال به خردسالان حاضر در تالار فدراسیون هفته جهانی هندبال را گرامی داشتند.


علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال در این مراسم در سخنانی اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین اهداف فدراسیون هندبال توسعه بخش همگانی و تحقق شعار هندبال برای همه بوده است. در سالهای اخیر هندبال به یکی از رشته‌های ورزشی پرطرفدار در کشور تبدیل شده است و تلاش ما توسعه هرچه بیشتر این رشته ورزشی در نقاط مختلف است.


وی افزود: خردسالانی که امروز رشته هندبال را دنبال می‌کنند هر یک می‌توانند در آینده یکی از اعضای تیم ملی هندبال ایران باشند و با حمایت فدراسیون و همراهی خانواده شاهد اتفاقات ارزشمندی برای آینده هندبال ایران خواهیم بود.


رئیس فدراسیون هندبال در پایان خاطر نشان کرد: هفته جهانی هندبال رویدادی بین‌المللی است که می‌تواند برای توسعه رشته ورزشی هندبال موثر باشد و ما نیز در ایران همزمان با سراسر جهان این رویداد بزرگ را جشن می‌گیریم.


در این مراسم ملی‌پوشان حاضر در سالن هندبال فدراسیون ساعاتی را در کنار خردسالان حضور یافتند و به تشویق و آموزش هندبال پرداختند.


همچنین علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال نیز با حضور در جمع کودکان و خانواده های حاضر در این جشن به صورت نمادین برای لحظاتی با حاضرین هندبال بازی کرد.

اخبار فدراسیون هندبال

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط