اطلاعیه

🔴دختران جوان ایران در گروهی سخت با رومانی، هلند و برزیل در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 1727
باحضور رئیس فدراسیون؛

برگزاری مجمع عمومی هیات هندبال استان مازندران / خبرهای خوب برای توسعه هندبال در خطه سر سبز کشور

هیئت‌ها اطلاع رسانی

پنجشنبه, 19 آبان 1401 17:51

مجمع عمومی هیات استان مازندران امروز پنج‌شنبه ۱۹ آبان ماه با حضور رئیس فدراسیون برگزار شد.

برگزاری مجمع عمومی هیات هندبال استان مازندران / خبرهای خوب برای توسعه هندبال در خطه سر سبز کشور بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال؛ مجمع عمومی هیات استان مازندران با حضور علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون، مرتضی حسن‌پور نایب رئیس فدراسیون، ایرج رضایی مسئول امور استان‌های فدراسیون، بریمانی معاون ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان و اعضای مجمع برگزار شد.


رئیس فدراسیون هندبال، در ابتدا با گرامیداشت یاد مرحوم خوش شیوه وی را از اسطوره‌های اخلاق هندبال ایران معرفی و تاکید کرد مازندران همواره بزرگان زیادی در هندبال ایران داشته. است.



پاکدل با تمجید از اقدامات انجام شده در دوره مدیریتی جدید هیات هندبال مازندران خواستار تسریع در روند تاسیس مدارس و آکادمی‌های هندبال در مازندران شد و گفت آماده‌ایم تا در این خصوص به هیات‌ها کمک کنیم.


وی تصریح کرد : در ابتدای حضورمان در فدراسیون فقط ۵ یا ۶ هیات دارای خانه هندبال بودند که هم اکنون


این آمار تغییر کرده و فقط چند هیات دارای خانه هندبال نیستند که یکی از آن‌ها مازندران است و انتظار داریم با کمک نمایندگان مردم مازندران در مجلس این مشکلات حل شود.


معاون ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان مازندارن اذعان داشت: هیات هندبال مازندران جزء هیات‌هایی بودند که در دوران کرونا فعالیت خوبی داشتند. با برنامه ریزی دقیق، اتفاقات خوبی در هیات هندبال مازندران افتاد. میزبانی مسابقات، برگزاری کلاس‌های مختلف و میزبانی از اردوی‌های مختلف تیم ملی از فعالیت های خوب هیات هندبال مازندران در این دوران بوده است.



کریمی فیروزجایی عضو هیئت رئیسه و نماینده مردم مازندران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تلاش‌های علیرضا پاکدل در هندبال عنوان کرد: وی همواره دغدغه هندبال را داشته و دارد و برخود تکلیف می‌دانیم از این رشته که افتخارات زیادی در این سال‌ها کسب کرده حمایت کنیم.


قول می‌دهیم در کمیسیون تلفیق مجلس در خصوص حمایت و کمک به هندبال صحبت‌هایی را مطرح نماییم.




پاکدل در انتها از کریمی نماینده مجلس، عادل عالیشان سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان و مهدی معصومی رئیس هیات هندبال مازندران با اهدای لوح تجلیل کرد.



آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط