اطلاعیه

🔴 سرمربی جدید تیم ملی هندبال ایران معرفی شد🔴

کد مطلب: 1486

برگزاری مجمع سالیانه هیئت هندبال استان البرز

فدراسیون

شنبه, 11 تیر 1401 22:23

مجمع عمومی سالانه هیئت هندبال استان البرز برگزار شد.

برگزاری مجمع سالیانه هیئت هندبال استان البرز بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، مجمع عمومی سالانه هیئت هندبال استان البرز با حضور رئیس فدراسیون، مدیرکل ورزش و جوانان استان، رئیس هیئت و دیگر اعضای مجمع امروز (شنبه) در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد.


علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال با اشاره به اقدامات هیئت هندبال استان البرز، اظهار کرد: حدود دو سال پیش که مجمع انتخاباتی هیئت هندبال استان البرز برگزار شد، در خوشبینانه‌ترین حالت هم فکر نمی‌کردیم در این مدت به چنین رشد و پیشرفت محسوس و قابل توجهی دست پیدا کند.


وی افزود: به جرأت امروز می‌توانیم بگوییم که البرز یکی از استان‌های مهم و ارزشمند و معدن استعدادهای هندبال در کشور است و سهم بسزایی در موفقیت های ملی این رشته دارد.


پاکدل با اشاره به حضور شش ملی پوش البرزی در رقابت‌های جهانی رده‌های سنی مختلف گفت: خوشبختانه هندبال استان البرز در مسیر صحیح رشد و توسعه قرار گرفته و قطعا آینده این رشته در البرز بسیار درخشان‌تر نیز خواهد بود.


وی با اشاره به تمجید رئیس فدراسیون بین‌المللی هندبال از ایران، عنوان کرد: در دیداری که شخصا با دکتر حسن مصطفی رئیس فدراسیون بین‌المللی هندبال داشتم ایشان به صراحت اذعان کرد که امروز ایران یکی از مهم‌ترین کشورها در جهان هندبال است.


رئیس فدراسیون هندبال ادامه داد: همچنین رئیس فدراسیون بین‌المللی هندبال یادآور شد که کمتر کشوری را در جهان سراغ دارد که مانند ایران توانسته باشد در تمام رده پ‌های سنی سهمیه جهانی بگیرد.


وی خاطرنشان کرد: این موفقیت و دستاوردها تحقق نیافته مگر با همدلی، کمک و تلاش مجموعه فدراسیون و هیئت‌های استانی سرار کشور.


پاکدل با قدردانی از حمایت اداره کل ورزش و جوانان و همچنان شرکت یکتا افروز به عنوان حامی مالی هندبال البرز، تصریح کرد: موفقیت و درخشش بانوان ایرانی در میادین مختلف جهانی و بین‌المللی آن هم با حفظ و رعایت ارزش‌های ملی و دینی، برای ما ارزشی چندین برابر دارد.


در ادامه مجتبی جانعلی با اشاره به روند رو به رشد هندبال البرز اظهار کرد: هندبال یکی از رشته‌های استان البرز است که طی چند سال اخیر و با تلاش رئیس و اعضای هیئت رشد و پیشرفت قابل توجهی را از خود نشان داده و همچنان به این روند ادامه می‌دهد.


وی افزود: موفقیت‌های هندبال البرز به خصوص معرفی ملی‌پوشان متعدد به رده‌های سنی مختلف، علاقمندان به این رشته مهیج در البرز را بیشتر کرده است.


مدیرکل ورزش و جوانان البرز به مشکلات زیر ساختی و سرانه ورزشی استان اشاره کرد و گفت: از این پس سالن‌های جدید استان البرز را در قالب ماده ۸۸ قرار نخواهیم داد.

اخبار فدراسیون هندبال

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط