اطلاعیه

🔴 نصب کفپوش استاندارد هندبال Gerflor در تالار هندبال فدراسیون پس از سال‌ها 🔴

کد مطلب: 3451

برگزاری قرعه‌کشی بیستمین دوره لیگ هندبال بانوان

بانوان

دوشنبه, 15 مرداد 1403 15:37

قرعه‌کشی بیستمین دوره رقابت‌های لیگ برتر هندبال بانوان کشور با حضور نمایندگان 8 تیم حاضر در این دوره از پیکارهای لیگ در سالن جلسات فدراسیون هندبال برگزار شد.

برگزاری قرعه‌کشی بیستمین دوره لیگ هندبال بانوان بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، مراسم قرعه‌کشی بیستمین دوره لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور با حضور نمایندگان 8 تیم حاضر در این دوره از پیکارها یعنی تیم‌های نفت و گاز گچساران، فولادهرمزگان، نامی نو اصفهان، رایزکو تهران، شهید چمران لارستان، زاگرس جنوبی کازرون، سنگ آهن بافق و فولادمبارکه سپاهان اصفهان در تهران و سالن جلسات فدراسیون هندبال کشورمان برگزار شد. 

در این نشست که علیرضا پاکدل رییس فدراسیون هندبال و مسئولین کمیته مسابقات و لیگ حضور داشتند، در ابتدا ضمن بررسی آیین‌نامه فصل جدید لیگ برتر هندبال بانوان کشور، مسئولان فدراسیون پای صحبت‌ها و نقطه نظرات نمایندگان تیم‌های حاضر در این دوره از رقابت‌ها نشستند تا اگر مشکل یا نقایصی هست کارشناسی شده و قبل از شروع این فصل از رقابت لیگ هندبال بانوان مرتفع شود. 

در پایان نیز طبق رسم هرساله مراسم قرعه‌کشی لیگ برتر هندبال بانوان در حضور سرپرستان تیم‌های حاضر در این دوره از مسابقات برگزار شد. برهمین اساس، برنامه و زمانبندی رقابت تیم‌های نفت و گاز گچساران، فولاد هرمزگان، نامی نو اصفهان، رایزکو تهران، شهید چمران لارستان، زاگرس جنوبی کازرون، سنگ آهن بافق و فولاد مبارکه سپاهان اصفهان به ترتیب از شماره 1 تا 8 برای هفته نخست این دوره از مسابقات مشخص و اعلام شد. طبق قرعه کشی صورت گرفته قرار است هفته نخست رقابت‌های لیگ برتر هندبال بانوان کشور 6 مهرماه 1403 برگزار شود.

برنامه کامل مسابقات لیگ برتر هندبال بانوان بزودی اعلام می‌شود. 


لیگ برتر بانوان

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط