اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد🔴دختران جوان ایران در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان در گروه A با رومانی، هلند و برزیل همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 1363

برگزاری فینال دوم لیگ برتر هندبال بانوان و مشخص شدن چهره هفدهمین قهرمان

بانوان

یکشنبه, 25 اردیبهشت 1401 18:36

با برگزاری دومین دیدار فینال لیگ برتر هندبال بانوان هفدهمین قهرمان این رقابت‌ها مشخص خواهد شد.

برگزاری فینال دوم لیگ برتر هندبال بانوان و مشخص شدن چهره هفدهمین قهرمان بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، دیدار دوم فینال رقابت‌های لیگ برتر هندبال بانوان ایران میان دو تیم سپاهان اصفهان و تاسیسات دریایی تهران روز دوشنبه ۲۶ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۴:۱۵ در تالار هندبال فدراسیون برگزار خواهد شد تا تکلیف قهرمانی هفدهمین دوره لیگ برتر هندبال بانوان ایران مشخص می‌شود.


سپاهان اصفهان در دیدار نخست فینال با نتیجه ۲۴ بر ۱۸ مقابل تاسیسات دریایی تهران به پیروزی رسید تا شانس خود را برای رسیدن به قهرمانی افزایش دهد، با این حال تاسیسات دریایی نیز امیدوار به جبران نتیجه در دیدار دوم فینال و رسیدن به قهرمانی است.


دو تیم در فصل گذشته لیگ از رسیدن به فینال بازمانده بودند و در دیدار رده‌بندی شانزدهمین دوره لیگ برتر هندبال بانوان این سپاهان بود که با پیروزی مقابل تاسیسات به عنوان سوم دست یافته بود.


حال باید دید در دیدار دوم چه تیمی پیروز نهایی و قهرمان لیگ برتر بانوان خواهد بود و جام قهرمانی هفدهمین دوره لیگ برتر هندبال بانوان به کدام تیم خواهد رسید.


فینال دوم رقابت‌های لیگ برتر هندبال ایران به صورت زنده از سایت و اپلیکیشن آنتن پخش خواهد شد.

لیگ برتر بانوان

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط