اطلاعیه

🔴دختران جوان ایران در گروهی سخت با رومانی، هلند و برزیل در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 460

برگزاری فستیوال هندبال 5 نفره در زمستان

همگانی

دوشنبه, 01 آذر 1400 13:12

فستیوال هندبال 5 نفره برگزار می‌شود.

برگزاری فستیوال هندبال 5 نفره در زمستان بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، کمیته همگانی این فدراسیون در نظر دارد فستیوال دو مرحله‌ای هندبال 5 نفره با یک دروازه را برگزار کند. 

مرحله اول استانی در رده نوجوانان دختر و پسر بالای 20 سال منوط به اینکه بازیکنان شرکت‌کننده در این فستیوال در تیم‌های ملی، لیگ برتر و دسته یک حضور نداشته باشند، برگزار می‌شود.‌ 

در مرحله دوم که مرحله کشوری است، از هر استان در هر رده سنی دو تیم به مرحله کشوری معرفی و مسابقات بصورت متمرکز در دو منطقه شمال و جنوب برگزار خواهد شد. 

زمان برگزاری مرحله نخست حداکثر تا 15 دی ماه و زمان برگزاری مرحله کشوری بهمن ماه سال جاری است. 

مسابقات این فستیوال در هوای آزاد و و روی زمین آسفالت، چمن یا سالن برگزار می‌شود. زمان بازی دو نیمه 10 دقیقه‌ای با 5 دقیقه استراحت است که در هر نیمه یک تیم 5 دقیقه در موقعیت دفاع و 5 دقیقه در موقعیت حمله بازی خواهد کرد. 

لازم به ذکر است ثبت نام تیم‌ها در سامانه «هندبال من» برای حضور در این فستیوال الزامی است. به سه تیم برتر دو منطقه مدال، حکم و هدیه اهدا می‌شود. 




آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط