اطلاعیه

🔴دختران جوان ایران در گروهی سخت با رومانی، هلند و برزیل در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 2969

برگزاری دیدار معوقه هفته اول لیگ برتر بانوان در روز جمعه

بانوان مسابقات

پنجشنبه, 30 آذر 1402 11:03

بازی معوقه نفت و گاز گچساران و فولاد مبارکه سپاهان اصفهان از هفته اول لیگ هندبال بانوان فردا برگزار می‌شود.

برگزاری دیدار معوقه هفته اول لیگ برتر بانوان در روز جمعه بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، بازی معوقه نفت و گاز گچساران و فولاد مبارکه سپاهان اصفهان از هفته اول لیگ برتر بانوان که به دلیل مسمومیت بازیکنان فولاد سپاهان با تایید نماینده فدراسیون لغو شده بود، فردا، جمعه، اول دی ماه برگزار می‌شود.


فولاد مبارکه سپاهان هم اکنون با 4 امتیاز از 4 بازی خود در رده پنجم لیگ برتر قرار دارد و تلاش می‌کند جایگاه خود را بهبود بخشد.

شاگردان فاطمه محمدخانی تا به اینجا دو برد و دو شکست را در کارنامه خود ثبت کرده‌اند.


نفت و گاز گچساران نیز با 4 بازی و 2 امتیاز از یک پیروزی خود، بر پله ششم ایستاده است و قطعا جدال این تیم با سپاهان آن هم پس از تعطیلی 50 روزه لیگ، حال و هوای ویژه‌ای به لیگ خواهد بخشید.

این تیم با بازیکنان جوان خود تنها موفق شد مقابل سنندج به برتری برسد و بازی‌های خود را مقابل فولاد هرمزگان، شهدای رزکان البرز و سنگ آهن بافق واگذار کرده است.


دیدار معوقه نفت و گاز گچساران و فولاد سپاهان اصفهان با قضاوت کوبل داوری آزیتا قفلی و مژگان حسن‌زاده راس ساعت 11 روز جمعه، اول دی ماه، برگزار می‌شود.

لیگ برتر بانوان

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط