اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد🔴دختران جوان ایران در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان در گروه A با رومانی، هلند و برزیل همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 3256

برگزاری دیدار دوستانه تیم ملی هندبال جوانان در اردوی تدارکاتی

آقایان تیم‌های ملی

چهارشنبه, 05 اردیبهشت 1403 20:09

تیم ملی هندبال جوانان کشورمان در دیداری دوستانه به مصاف تیم لیگ برتری سپاهان نوین رفت.

برگزاری دیدار دوستانه تیم ملی هندبال جوانان در اردوی تدارکاتی بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، تیم ملی هندبال جوانان ایران در نخستین دیدار دوستانه خود در پنجمین اردوی تدارکاتی خود از ساعت 17:30 امروز مقابل تیم لیگ برتری سپاهان نوین به میدان رفت.

در این دیدار نزدیک و تماشایی ملی‌پوشان آن چه را که شریف مومن، سرمربی تیم ملی هندبال جوانان، در اردوی پنجم با آنها تمرین کرده بود را در زمین به نمایش گذاشتند.

این دیدار در نهایت ۲۲-۲۳ به سود سپاهان نوین به اتمام رسید.

امیرعباس زارعی، ماهان دولتخواه، ابوالفضل مجیدی، امیرحسین مسعودنیا، عباس باج، روح الله عادلخانی، نیما باقری، حسین حیدریان، صابر حیدری، هادی خواجه سلیمی، علی حیدریان، امیرحسین كرمی، امیرمحمد پورقاسمی، بنیامین خداوردیان، سروش مرادلی، محمدحسن خادمی، سید مهرشاد دانشی، احمد رضا آرام، علی امیر یوسفی، مهران اكبری و مهدی دارینی ۲۱ بازیکن تیم ملی بودند که در این بازی دوستانه حضور داشتند.

ملی‌پوشان فردا نیز دومین دیدار دوستانه خود را برگزار می‌کنند.

تیم ملی هندبال جوانان ایران خود را برای حضور در هجدهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی آسیا آماده می‌کند که قرار است تیر و مرداد امسال برگزار شود.

تیم ملی هندبال جوانان پسر

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط