اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد🔴دختران جوان ایران در رقابت‌های قهرمان جوانان دختر جهان در گروه A با رومانی، هلند و برزیل همگروه شدند🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 444

برگزاری دومین جلسه روسای کمیته آموزش و مربیان هیئت‌های هندبال

هیئت‌ها

جمعه, 28 آبان 1400 08:30

جلسه روسای کمیته آموزش و مربیان هیئت‌های هندبال استان‌های سراسر کشور برگزار شد.

برگزاری دومین جلسه روسای کمیته آموزش و مربیان هیئت‌های هندبال بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، روز گذشته، ۲۷ آبان، دومین جلسه آنلاین روسای کمیته آموزش و مربیان هیئت‌های هندبال استان‌های سراسر کشور با حضور دکتر فرید علیمرادی و علی غفاری، رئیس و دبیر کمیته آموزش و مربیان فدراسیون و همچنین روسای کمیته‌های آموزش و مربیان هیئت‌های استانی برگزار شد. 

دکتر علیمرادی در ابتدای این جلسه ضمن قدردانی از تلاش‌های هیئت‌های استانی بیان کرد: تا آبان ماه سال‌جاری ۳۰ کلاس مربیگری و دانش‌افزایی در کشور برگزار شده که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از ۳۵ درصد رشد داشته است. 

وی همچنین ابلاغ سرفصل‌های جدید دوره‌های مربیگری را فصلی نوین در امر آموزش مربیان هندبال عنوان کرد و ضمن تشریح برنامه‌های آتی فدراسیون از برگزاری دوره مربیگری درجه یک در بهمن ماه و در یکی از استان‌های متقاضی خبر داد. 

علیمرادی گفت: در صورت موافقت نهایی IHF در بهمن یا اسفند ماه دوره درجه دی جهانی برگزار خواهد شد.

در ادامه این جلسه مسئولان کمیته‌های استانی حاضر در جلسه به ارائه گزارشی از عملکرد فعالیت‌ها و همچنین چالش‌های موجود در حوزه‌های استانی پرداختند. 

در پایان مقرر شد کمیته‌های استانی با تلاش بیشتر و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی اهتمام لازم را در برگزاری دوره‌های آموزشی کارآمد و اثربخش بعمل آورند و کمیته آموزش و مربیان فدراسیون نیز با تسهیل فرایند برگزاری دوره‌های آموزشی به ویژه استفاده از فن‌آوری‌های نوین تحت وب و توسعه سامانه «هندبال من» تمهیدات لازم را فراهم سازد.


اخبار فدراسیون هندبال

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط