اطلاعیه

🔴تیم ملی هندبال جوانان ایران در مسابقات هندبال قهرمانی جوانان آسیا در گروه B با تیم‌های کویت و چین همگروه شد🔴 تیم ملی هندبال نوجوانان ایران در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان آسیا در گروه A با عراق و هند همگروه شد🔴

کد مطلب: 3390

برگزاری دوره آنالیزوری مقدماتی هندبال در تهران

آموزش

دوشنبه, 11 تیر 1403 08:15

کمیته آموزش فدراسیون هندبال کارگاه آموزشی تئوری و عملی آنالیز هندبال برگزار می‌کند.

برگزاری دوره آنالیزوری مقدماتی هندبال در تهران بزرگنمایی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون هندبال، ناصر سلیمی، رییس کمیته آموزش این فدراسیون با اعلام این خبر گفت: در راستای ارتقای سطح علمی مربیان هندبال کشور پیش از شروع مسابقات امسال، این کمیته یکدوره کارگاه آموزشی تئوری و عملی آنالیز هندبال متوسطه برگزار می‌کند. 

وی با بیان اینکه این کارگاه آموزشی روزهای 18 و 19 تیر ماه امسال برگزار می‌شود، افزود: با توجه به اینکه تنها افرادی می‌توانند به عنوان آنالیزور تیم‌های شرکت کننده در مسابقات کشوری در سامانه ثبت شوند که دوره آنالیز را گذرانده باشند، از علاقمندان دعوت می‌گردد تا با توجه به شرایط زیر و محدودیت تعداد در اسرع وقت در سامانه «هندبال من» ثبت نام کنند. 

سلیمی با اشاره به شرایط شرکت در این دوره گفت: دارا بودن حداقل مدرک مربیگری درجه 3 و ارائه معرفی نامه از هیات استان از شرایط شرکت در این دوره است. 

رییس کمیته آموزش فدراسیون هندبال در پایان اظهار داشت: علاقمندان برای اطلاع از سایر شرایط شرکت در این کارگاه به سامانه «هندبال من» مراجعه کنند یا با کمیته آموزش تماس بگیرند. 


کمیته ها

آدرس کوتاه:  
Copy to clipboard
اخبار مرتبط